Günlük konuşma esnasında göz teması kırmaktan çekinmiyorum. Biriyle tamamen zorunluluktan veya tamamen iş için konuşuyorsak bırak göz temasını, pek bakmam bile. Üstelik istemsiz yapıyorum bunu. Fakat biriyle sohbet ederken kesinlikle göz teması bozulmamalı, ben de bozmam.