Sevgilimi polise şikayet ettim artık yetti? Sizce doğru olan bu değil miydi? detay?

1 buçuk yıldır beraberiz ama her gün artık kavga sorun sıkıntı laftan anlamaz halden anlamaz. Hep kendi dediği olsun ister. En kötüsü kısıtlayıcı kıskanç hastalık derecesinde. Şiddeti var öfke sorunu var. Bn bunlara rağmen düzelir dedim yanında durdum sevdamın arkasında durdum ama artık yetti. Çevremde kız arkadşım dahi yok onun yüzünden. Eve biri gelsede gelmesede görüntülü arar eve bakar kim var kim yok diye. Kavga edip Ayrılıyoruz ayrıldığımz zamn kendisi her haltı yer kızlarla konuşur bn ablamın kayınvalidesi gile gitmişim diye bugün beni sokağın ortasında rezil etti küfürler edip elini kaldırdı. Daha öncede yapmıştı sesimi çıkarmadım ama artık anlaması lazmdı polisi aradm ve gerekeni yaptım. Artık bezdirdi beni sizce doğru olan bu değilmiydi bu tarz insana.

Sevgilimi polise şikayet ettim artık yetti? Sizce doğru olan bu değil miydi? detay?
Cevapla