Topluluğa sonradan katılırken zorlanıyor musunuz?

Bazen başıma geliyor diyelim ki bir kurs var 1 hafta geç başladım. Bakiyorum ki herkes kaynaşmış ve benle kimse sohbet etmek istemiyor gibi dışlanmis hissediyorum. ya da başka yerlerde aynı şekilde. Sız bu durumlarda hemen iclerine katilabiliyormusunuz nasıl yapıyorsunuz. Bunu bir türlü beceremiyorum

Topluluğa sonradan katılırken zorlanıyor musunuz?
Cevapla