Karizmatik diyince hem görünüm hem de kişilik özellikleri akla geliyor. İkisi birden güzelse insan daha karizmatik görünüyor karşısındakine, konuşma tarzı etkileyici olan karizmatiktir
Karizmatikliğin karşılığı kişiye göre değişir. Öncelikle onu sorgulamak gerekmez mi? Sizce karizmatiklik görünüşte mi? Duruşta mı? Hareketler de mi? Konuşmada mı? gibi... Ve kim bunlardan hangisine önem veriyor.