Vardır herkesin kendisini diğer insanlardan farklı gördüğü bir özelliği sizin nedir?


Olaya farklı açıdan bakabilme kapasitesi. Genelde sürüye uymayarak isyan çıkartan birisiyim. Martin luther gibi düşün. Farklı ama doğru şeyler düşündüğüm için az tehdit yemedim susayım diye. Susacağım mı hayır.
Güzel yemek yaparım. Sakinliğimi karşımdakine aktarabilirim. İnsanların en ufak mimiğinden hislerini, düşüncelerini anlarım, iyi bir gözlemciyim. Tartışma ortamını kızıştırmadan orta yolu bulup insanları sakinleştiririm.
Mükemmel
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim harikalar diyarı
Cevap
13Cevap
Farklı bir özelliğim yok bende herkes gibiyim. sıradan bulurum kendimi.
Barış senin yorum uzatma özelliğin var bunu kimse yapamaz 😁
:D :D alışkanlık abi
Öyle bir farklılık olduğunu düşünmüyorum
Ama farkındalık olarak var
Doğal olarak komik ve sakar olmam hatta eski iş yerimde ki çocuk söylüyordu sen dükkanda olmadığın zaman vakit geçmiyor diyerekten
Kendi halimde olmak beni mutlu ediyor gezip tozmaktan.
Kötü niyetli değilim 😅 bence bu devirde baya bi ayrıcalık
Her insan kendini farklı görür diğer insanlardan. Ama ben sıradan biriyim ☺️
Yok ki. Olan peygamberliğini ilan etsin boş yapmasın
Hayallerimi anlatırken bunu karsimdakilerin gözünde resmederim..
Gidince gelmiyorum kafayı arkaya ceviremiyorum
Yaşıma göre fazla herşeyi detaylı düşünmem bence. Yaşıtlarıma göre fazla olgunum bence
Sevdiklerim karşısında sanki ben varmış gibi empati kurmak yerine benden de önemli biri varmış gibi anlatıyorum koruyucuyum dostum için bacağımdan 2 bıçak gene arkadaşım mevzusu sırtımdan 9 kere tornavida kafamada satır yedim tabi hep dayak yemedim bunlar tuzu biberi
Olduğum gibiyim kimse için karakterimi eğip büküp değiştirmem
Aşırı derin düşünmem... Gereksiz bisey
Sıkıntılı bir durum
Yaz yaz bitmez şimdi 😊
Bi yerden başlamak lazım
Kimseden farklı değilim herkes birbirinin aynı
Çok mu sıradansın mesela güzel yemek yapıyorsundur vardır illa ki
Hem çok detaycı hem hemde çok umursamaz olmam bunun tutarsızlığı ikisinide zirvede yaşamam diğer insanlardan farklı kılıyor.
Aşırı takıntılı olmam
Mükemmel tesbit
Dimi dimiiiii
Ama tek bir konuda böylesin 😁
Hayırrrrrrrrrrr 🤨
Ahaaaa geliyor gelmekte olan
Bilemiyorum bence üçüncü şahıslardan bunu duymak en iyisi.
Bakışların tabi ki. 3. şahıs olarak belirtmek isterim 🥰🥰
Her alanda bi bilgim vardır.
Asla modayı takip etmem. Kendim gibi olurum.
Bilmem.
Anlayışlı oluşumdur.
İçimin dışımın bir olması
Değer yargım.
Peki buna değer mi
Olduğum gibi olmam degişmemem
En güzeli de bu değil mi zaten
Zaten sana gelen bunu bilerek gelecektir
Merhamet ve herseye olumlu bakışım
Her erkekle kolay kolay konuşmam🤣🤣
Yazgı.
Harika burnum
Genetik yapım..
Saf gibi gözüküp saf olmamam
Aşırı umursamazım çoğu zaman
yramün başı
Hiç yaşlanmamam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?