• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Her girdiği ortama negatiflik saçan birine nasıl yaklaşılmalı?

Vakt-imerhun
Vakt-imerhun Takip Et
Bilge Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
40
Yapay Zekaya Sor
Her girdiği ortama negatiflik saçan birine nasıl yaklaşılmalı?
Her girdiği ortama negatiflik saçan birine nasıl yaklaşılmalı?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • OceanHorizon
    OceanHorizon Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bizim klinikte var öyle bir model. Takma ismi piknik tüpü, mini boy sinirli sinirli bir o yana gider bir bu yana gezer durur, rengi ya kırmızı ya mordur ve sürekli olarak dişlerini sıkar. Gerginliğiyle bizi de geriyor saolsun. Ben çözümü onu ciddiye almayıp sürekli bozarak onu sinirlendirmekte ve bunu eğlence haline getirmekte buldum 😅 Tartışmaya asla girmiyorum baktım saçmalıyor duymazdan geliyorum ya da lafımı söyleyip gülüp gidiyorum. O yine ortalıkta mor mor geziyor benim kafam rahat kalıyor. Böyle insanlarla asla muhattap olmayacaksın yoksa senin de canını sıkar sürekli.

    2
    6 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Mesela bir konuda bozsam sürekli onu duyarım her konuşmada onun lafını çakar değişik bir tip en iyisi görmezden gelmekte bu seferde zorla gözüme girmeye çalışıyor🤣 açmıyorsam telefonu kırk kere aramanın mantığı nedir

      Yorumla
    • OceanHorizon
      OceanHorizon
      +1 yıl

      O zaman engelle gitsin böyle insanlar kafayı yedirtirler adama 😅

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Aynı okuldayız şu anlık mecbur duracan

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Duracak

      Yorumla
    • OceanHorizon
      OceanHorizon
      +1 yıl

      Hiç mecbur değil. Öyle düşünme. Açıkça söyle sen beni geriyorsun ya kendine çeki düzen ver ya benimle iletişimini kes bu kadar basit aslında. Kırılır mı diye düşünme o seni düşünüyor mu hayır. Yüz yüze bakacaksınız evet ama görmezden gelirsin olur biter. Böyle insanlar her zaman aşağıya çeker seni.

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      İnan zamanında dedim zaten çekiyor o yüzden dersleri bile aynı zamanda almayacam onunla ayarını yapmaya çalışacam inşallah

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    Bence bu kişi eğer tanıdığınız yani değer verdiğiniz biri ise konuşmak ilk önce mantıklı olan seçenek olabilir. yani konuşmayı deneyin neden negatif olduğunu sorun ilk önce eğer baktınız devam ediyorsa o zaman da uzaklaşmak en iyi seçenek olabilir bence. bunun dışında eğer tanımadığınız birisi ise bence hiç umursamayın çünkü negatif insanların ortak özellikleri sizi de negatif yapmaları ya da sizin de moralinizi bozmalarıdır onlar abu şansı vermezseniz aslında başa çıkmış olursunuz kısaca görmezden gelmelisiniz. yani ben böyle başa çıkardım bu şekilde yaklaşırdım belki de bilmediğimiz bir sorunu da olabilir sonuçta. yani bilmeden kimseyi yargılamak lazım ama bu insanlar kişinin de enerjisini düşürürler.

    1
    1 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Yıllardır bildiğim tanıdığım biri defaşarca da uyardım

AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

24

Cevap

23

Cevap

  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Ortama alınmamalı. Ben böyle insanların dışlanması gerektiğine inanıyorum. Benim keyfimi kimse bozamaz

    1
    1 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Ondan da anlamıyor

      Yorumla
  • Kazgan
    Kazgan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    O tipi bilirim 😤 yabancıysa kolay kolay aynı ortama gelmem yakınsa kaçış yoksa kendini düzeltmesini söylerim yapmıyorsa kendi bilir en büyük zararı kendine verir

    1
    9 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Evet en büyük zararı kendine ama etrafına da zararı çok keşke tek kendine olsa.

      Yorumla
    • Kazgan
      Kazgan
      +1 yıl

      Öyle ne geçiyor ellerine bi otursalar düşünseler insan kendini tartıcak ne yapıyorum diyecek

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Kendini kabul ettirme çabası var. Düşünebilse ah evdeki yaşantısından ayrı bir oturup düşünüp farkına varacakta

      Yorumla
    • Kazgan
      Kazgan
      +1 yıl

      Kendini kabul ettirme cabası bide haklı görmesi var bu insanlar yabancı olsa çok sorun yok ama aile içi ise zor ne yapacağını bilmiyor insan

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Yok benim aile içimden değil şükür fakat aile yaşantılarından dolayı düzgün düşünemiyor. Çokça açıkladım ama kabul etmiyor, samimiyetime güvenen biri de ben kendime zarar veriyorum artık arkadaşlıkta bir yere kadar

      Yorumla
    • Kazgan
      Kazgan
      +1 yıl

      Ama aile içinde yapıcak bir şey yok üslubunca uyarmak olmuyorsa dengeli bir şekilde sabr etmek lazım cünkü başka çare yok sizinde aile içi galiba yanlış anlamayın sadece fikir paylaşmak olarak söylüyorum bunları

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Yok aile içi olmadığını söyledim. Aynı sınıfta yıllardır konuştuğum bir arkadaşım. Ailesini de anlattığı ve tanıştırdığı için bilip yorumluyorum kendisine anlamıyor bunu demek istedim. Benim ailemden değil

      Yorumla
    • Kazgan
      Kazgan
      +1 yıl

      Haa öyle tamam anladım bende yanlış anladım Allah ıslah böylelerini ne diyeyim

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Amiin akıl fikir versin hepimize

      Yorumla
  • Lokiningecesi
    Lokiningecesi Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 888 cevap paylaştı.

    Kafasına RPG ile füze atılmalı. Böyle insanlara tahammül edebilen varsa peygamberdir, takip edilmeli.

    1
    1 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Hahahha

      Yorumla
  • TTCHR
    TTCHR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Metematikte bir kural vardır. eksi ile eksiyi çarparsan sonuç pozitif olur. Daha negatif ol.

    1
    1 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Deneyeyim 🤣

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    mümkün mertebe uzak durmak lazım öyle bir insandan uzaklaşmak en iyisi

    0
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Mümkünse hiç yaklaşılmamalı ve olduğu her yerden kaçılmalı

    1
    0 Yorumla
  • Huzurluhuzursuzz
    Huzurluhuzursuzz Takip Et
    Guru Yaş: 73 , eic 62%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Uzak durur o ortama girmez ve muhattap olmam.

    1
    0 Yorumla
  • melfkızı
    melfkızı Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    İlk bir mücadele veriyorum ona karşı baktım hala negatif yüklüyor ya konuyu değiştiriyorum ya da uzaklaşıyorum.

    1
    1 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Uzaklaşacam inşallah az kaldı

      Yorumla
  • Gercegimsanri
    Gercegimsanri Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 88%
    +1 yıl

    Benden uzak olsun aman, hiç haz edemiyorum somurtkan insanlardan

    1
    0 Yorumla
  • kremalıfincanbüreği
    kremalıfincanbüreği Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Ben bu insanlarla iletişimimi kısa tutmaya çalışıyorum. Çünkü zaman ilerledikçe benim de enerjim düşüşe geçiyor. Böyle insanlar biraz da memnuniyetsiz ve şükürsüzdür

    0
    0 Yorumla
  • kucuukomerfarukdk35
    kucuukomerfarukdk35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Öyle birine genellikle negatif yaklaşırlar, ama bence öyle yapmak yerine yapıcı yaklaşılıp o insn düzeltilmeye çalışılmalı.

    0
    1 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Dört yıl emek verdim beni tüketti emek verdikçe

      Yorumla
  • toonoisy
    toonoisy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Valla gerile gerile tokatı bi koyarım kan gurubunu bile - ise çeviririm

    1
    5 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Keşke olabilse 🤣

      Yorumla
    • toonoisy
      toonoisy
      +1 yıl

      Ben tanımadığım birisine canım canım haraketler yapıp ortamı bozan çocuğa börekcide tokatı bi koydum kanka ondeki dişi şartel gibi arkaya kaydı keşke değil yap geç

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Muhattap olmayı kesmek istiyorum. Son birkaç ayımız kaldı sonrasında o yoluna ben yoluma inşallah

      Yorumla
    • toonoisy
      toonoisy
      +1 yıl

      Sen gene bi tokatı düşün bacım

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      İlerleyen zamanlarda düşüncem aklıma kazındı 😂

      Yorumla
  • CuteCurly
    CuteCurly Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 46%
    +1 yıl

    Mümkünse yaklaşmamalı. Mümkün değilse onun ne tarz cevaplar istediğini anlayıp onun istediği gibi cevaplar verip geçiştirmek lazım

    0
    0 Yorumla
  • _Elyise
    _Elyise Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaklaşmıyorum, iş gereği mecbursam söylediği her negatif şeye illaki bir cevabım olur ve ayna tutmakta iyimdir

    0
    0 Yorumla
  • JacquisLove
    JacquisLove Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 560 cevap paylaştı.

    Kesinlikle onunla muhatap olmayarak

    1
    4 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      İnşallah birkaç aya olmayacam

      Yorumla
    • JacquisLove
      JacquisLove
      +1 yıl

      Kim o😅

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Okuldan arkadaşım. Bu dönem bitiyor inşallah

      Yorumla
    • JacquisLove
      JacquisLove
      +1 yıl

      İnşallah 😅

      Yorumla
  • KızlarSoğuyor
    KızlarSoğuyor Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 602 cevap paylaştı.

    Benim abla o kişi :(

    1
    3 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Bunun farkındaysan düzelme ihtimalin çok yüksek

      Yorumla
    • KızlarSoğuyor
      KızlarSoğuyor
      +1 yıl

      Yok abla yaa :( Kızlar bile soğuyo benden off enerjimizi emdin yaaaa diyolar :(

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Jsjjsjsjs

      Yorumla
  • Gökhannnnn_
    Gökhannnnn_ Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç yaklaşılmamalı bence.

    1
    5 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      İnşallah bir gün o da kısmet olacak 😅

      Yorumla
    • Gökhannnnn_
      Gökhannnnn_
      +1 yıl

      Kim bu şahıs sorabilir miyim 😃

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Okuldan arkadaşım ve okulda son dönemim inşallah

      Yorumla
    • Gökhannnnn_
      Gökhannnnn_
      +1 yıl

      Dönem bitince sil numarasını ulaşırsa da ayranı içtik ayrı düştük bebeğim de🤫

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Hahahaha numaramı değiştirecem inşallah

      Yorumla
  • bLueetimeS
    bLueetimeS Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Pozitif olun eşek sıpaları diyerek

    1
    1 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Hahahah

      Yorumla
  • Ⱥkşamyıldızı
    Ⱥkşamyıldızı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yaklaşılmamalı veyahut mesafeli olup kendisini uyarmalı insan

    1
    0 Yorumla
  • Toltoyeviski
    Toltoyeviski Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kendisine sevecen yaklaşılmalı bu negatifligini görmezden gelmeli.

    Aklı karışık birisidir büyük ihtimal.

    0
    5 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Dört senedir aklı düzelemedi

      Yorumla
    • Toltoyeviski
      Toltoyeviski
      +1 yıl

      Konuş biraz kendisi ile, e tabi tabiat zor değişir. Ben mesela...

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Ya çok konuştum okuldan arkadaşım kendisi. Çok anlattım kafa düzelmiyor tek doğru kendisi birde kendisini pozitif sanıyor. Herkes kendinden kaçıyor, bununda farkında ve kendini kabul ettirmek için daha çok çabalıyor daha dibine giriyor. Gerek yok biri beni sevmedi mi kötü mü hissediyor benle konuşunca bunu sezersem bile uzaklaşırım. Gerek yok bana katlanamayan biriyle muhattap olmaya en aza indiririm. Bu kişi bunu algılayacak kapasitede değil

      Yorumla
    • Toltoyeviski
      Toltoyeviski
      +1 yıl

      Kesin obesesif düşünceli birisi. Muhtemelen düşünceleri ile boğuşuyor sürekli.

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Evet sanırım travması çok. Herkesin kendince yaşadığı zorluklar var da ben bunları insanlara yansıtmamaya zamanla karar verdim dört yıldır hiçbir şey değişmiyor kendisinde. Muhtemelen öyle dediğiniz gibi

      Yorumla
  • Pelin73748
    Pelin73748 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Uzak durulmalı yaklaşılmamalı

    1
    0 Yorumla
  • Eskilerdenbirkskızı
    Eskilerdenbirkskızı Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaklasilmamali.

    1
    0 Yorumla
  • FilozofHYPATİA
    FilozofHYPATİA Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 89%
    +1 yıl

    Yaklaşmamali uzaklaşmali

    1
    0 Yorumla
  • Julia_julia
    Julia_julia Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 98%
    +1 yıl

    yaklaşılmaz, uzaklaşılır.

    1
    0 Yorumla
  • Kurban1502
    Kurban1502 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Yaklaşılmamalı uzak durulmalı 😅

    1
    0 Yorumla
  • Ceylin_45
    Ceylin_45 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Olumlu yaklaşarak. Güzel şeylerden sohbet ederek.

    0
    1 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Dört senedir yapıyorum da öyle olumsuz ki anlayacak biri değil

      Yorumla
  • BenimHepUmudumVar
    BenimHepUmudumVar Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.

    Vardır bir bildiği, empati kurulmalı...

    0
    0 Yorumla
  • Salihydnxyz
    Salihydnxyz Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 83%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    - x - = Negatife negatif yaklaşçan

    0
    0 Yorumla
  • çirkinkalplinsan
    çirkinkalplinsan Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Yaklaşmamalı ‽

    0
    0 Yorumla
  • nutellalıpasta95
    nutellalıpasta95 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    Ben uzaklaşıyorum hemen

    0
    0 Yorumla
  • Cagdaskartal
    Cagdaskartal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Maslahat güzar seviyesi yeterli...

    0
    0 Yorumla
  • KalkKızCayyDemlee
    KalkKızCayyDemlee Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Uzak durulmali

    1
    0 Yorumla
  • kralkobrax21
    kralkobrax21 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 52%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Yanaşmamalı

    1
    0 Yorumla
  • Alessapl
    Alessapl Takip Et
    Master Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Uzak durulmalı

    1
    0 Yorumla
  • senidertetmeler0
    senidertetmeler0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 67%
    +1 yıl

    uzak durulmalı bence

    1
    0 Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Yaklaşmam ki.

    0
    14 Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Mecbursam iletişimde kalmaya 😀

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Çok az iletişim kurarım.
      Merhaba merhaba.

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Öyle düşünüyorum elimden geldiğince inşallah

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      İnsan isterse yapar. Soğukluğu karşıya hissettir ki peşine düşmesin.

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Yok abla anlamıyor ki açık açıkta söyledim kaç kere aradı açmadım. Normal bir insan kendini geri çeker, kimseninkini anlamıyor bana özel değil

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Bana özel olsa derim ben sınırı koyamadım

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Demekki yalnızlıktan korkan bir tip. Böyle yaptıkça daha çok itiyor farkında değil

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Kendini kabul ettirmek istiyor herkese zorla övgü almak istiyor. Olmayınca da aşırı çabaya giriyor saçma sapan bir hal alıyor

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Uzak durulması gereken bir tip.

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Dört sene çektim 🤣

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Ah canım. Sabırlı kardeşim benim 🥰

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Teşekkür ederim de kendime çektirdim 🥰

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      boş ver. Bundan sonra çektirme. İşim var de her seferinde.

      Yorumla
    • Vakt-imerhun
      Vakt-imerhun
      +1 yıl

      Açmıyorum bile inşallah az kaldı😀

      Yorumla
  • TheCursedCake_
    TheCursedCake_ Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Yaklaşılmamalı

    0
    0 Yorumla
  • Sezen33
    Sezen33 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Uzaklaşırım.

    0
    0 Yorumla
  • Dilarainan474
    Dilarainan474 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 397 cevap paylaştı.

    Uzak dururum

    0
    0 Yorumla
  • Rosekokusu
    Rosekokusu Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Uzak durulmalı

    0
    0 Yorumla
  • CatDealer
    CatDealer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 50%
    +1 yıl

    Silktir çekilmeli

    0
    0 Yorumla
  • Alaraaer
    Alaraaer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Yaklaşmamali

    0
    0 Yorumla
  • laylaylomgalibaa
    laylaylomgalibaa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç yaklasmamali

    0
    0 Yorumla
  • ParolPlus
    ParolPlus Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Daralırım gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • aleysoruyorr
    aleysoruyorr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22
    +1 yıl

    yaklaşılmamalı

    1
    0 Yorumla
  • byzsgl
    byzsgl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    yaklasilmamali

    0
    0 Yorumla
  • haribokeyfi
    haribokeyfi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Samimi olmam.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(32)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Her girdiği ortama negatiflik saçan birine nasıl yaklaşılmalı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çevrenizdeki negatif insanları nasıl uzaklaştırıyorsunuz? 6 cevap verildi
Sürekli "negatif düşünen" biriyle anlaşabilir misin? 91 cevap verildi
Negatif insanlarla nasıl baş ediyorsunuz? 4 cevap verildi
Negatif enerji saçan insanlara karşı sabrınızı nasıl koruyorsunuz? 16 cevap verildi
İnsanlarla iletişimde olumsuz bir durumla karşılaştığınızda tavrınız nasıl olur? 28 cevap verildi
Kırgınlığını karşındaki kişiye nasıl belli edersin? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨