Okbden nasıl kurtulacağım? Pis olmak istiyorum? Bıktım artık çok yoruldum?

6 senedir okb hastasıyım. İlk başlarda çok yoktu. Git gide ilerledi. Şimdi kafayı yiyecek gibi oluyorum. Ellerimi günde yüz defa yıkıyorum. Benim eşyam dısında nereye dokunsam yıkıyorum. Kafayı yiyecem. Eşyalarimi ıslak mendillerle kolanyalarla siliyorum. Ders calismadan once ellerimi yıkamadıysam çalışamıyorum. Derse hiç bir şekilde odaklanamıyorum. Pis olmayı o kadar çok istiyorum ki. Kafayı yiyorum ben arkadaşlar. Nasıl kurtulacağım bu takıntiılardan? Çok yoruldum ağlıyorum artik halime bakip

Okbden nasıl kurtulacağım? Pis olmak istiyorum? Bıktım artık çok yoruldum?
Cevapla