Tek başına yaşamak nasıl bir duygu? Zamanla alışılıyor mu?

Tek başına yaşayan insanlara imreniyorum. Korkularım var bu konuda. Saçma sapan insanları hayatıma almaktansa buna alışmaya çalışıyorum. Önerileriniz var mı?

Tek başına yaşamak nasıl bir duygu? Zamanla alışılıyor mu?
Cevapla