Sirf cirkinim diye bunlari hakediyor muyum ben?

Sırf çirkin olduğum için ailem dahil kimse beni sevmiyor kimseyi kıskanmadığım halde en küçük bi tartışmada kıskançlığından yapıyorsun diyorlar erkekler zaten en beteri en acimasizlari

Sirf cirkinim diye bunlari hakediyor muyum ben?
Cevapla