Üniversiteler online, biz nasıl sosyalleşeceğiz?

Uni online olduğu için şehrime döndüm ama burada 1 2 arkadaşım var onlarla hep müsait olamıyoruz denk gelmiyor her gün yani. sanaldan buluşuyoruz reelde herkes arkadaş olmam ama şu an da acayip sıkılıyorummm

Üniversiteler online, biz nasıl sosyalleşeceğiz?
Cevapla