Evlilik bana saçma ve korkutucu gelmeye başladı? sizin düşünceleriniz neler?

Yaşım 20 Resmen kendimize dert mi açacağız yoksa gerçekten o kişiyi bulduk mu bunu anlayamayabiliyoruz. Yıllar yıllar sonra bile hayal kırıklığına uğrama ihtimali var. Çocuk yapmak bu sorumluluk başlı başına zor. Bir sürü masraf eve düğünlere vs vs. Onlar yerine kendim için yaşamak kendimi mutlu etmek bana daha mantıklı geliyor. Ailemle arkadaşlarımla. Görüyorum kimisi kaynanasından çekmiş kimisi eşinden kimisi evladından. Stresle dolu bir hayat
Evlilik bana saçma ve korkutucu gelmeye başladı? sizin düşünceleriniz neler?
Cevapla