Çok teşekkür ederim @ilginfulyaa
Hayatınızın büyük bir parçası olan bir şey sona erdiğinde ne hissettiniz?
Çok teşekkür ederim @ilginfulyaa
Çok değer verdiğim kıymet verdiğim insanı Kendi hatalarını yüzünden kaybedeceğim ve bir gün geldiğinde canımın bu kadar acıyacağını bilmiyordum.

16.03.2023 Perşembe 01:01
Yani bu soruya örnek bir cevap verecek olursam babam üzerinden söyleyebilirim. Çünkü hayatımın en önemli parçalarından birisi babamdı kendisi aramızdan ayrıldıktan sonra gerçek anlamda çok büyük bir boşluk hissettim. Yeri doldurulamaz asla unutamayacağım bir boşluk.
Kardeşim benim Rabbim sağlıklı sıhhatli uzun ömürler nasip etsin babanın da mekanını cennet peygamber efendimize komşu eylesin Allah sabır versin kardeşim 🥺
Sende de kardeşim
Ne mi hissettim, peki.. 🤔 Hayatın bana kalan kısmının sona erdiği ve bundan sonra eskisi gibi olamayacağımı hissettim. Hayatın bana kalan kısmı henüz sona ermemiş olsa da eskisi gibi olamadım asla. Yine de yola devam etmeli insan, onunla ya da onsuz.
bende sona gelmiş gibi hissederdim
Rica ederim
çaresiz hissettim
Cevap
3Cevap
Çok dertlisin. Her şey konuşarak çözülür. İlacı empatin
Dünyada dert olmayan insan yok ki
Dertsiz tasasız bir hayat yok maalesef, acıları gömmeyi alıştık, her seferinde koca bir boşluk yaratır
ben de sona gelmiş gibi hissederim ama belli bir süre sonra u dönüşü yapar hayatıma devam ederim
Hayat her zaman yeni tecrübeleri gibidir yani siz ne kadar isterseniz isteyin belli bir zaman sonra hayatın size getirdiklerini yaşamak zorunda kalırsınız işte ben de böyle hissettim
hayal kırıklıgı
Boşlukta gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?