Birinin sizi eleştirebilmesi için sizi tanıması gerekir mi?

Benim görüşüm tanıması gerektiği yönünde. Beni tanımıyorsa, nasıl eleştiri yapsın ki? Daha çok, tahmin yapılmış veya boş laf olarak algılıyorum.

Birinin sizi eleştirebilmesi için sizi tanıması gerekir mi?
Evet, tanıması gerekir
Hayır, tanıması gerekmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler @bgyontar
Birinin sizi eleştirebilmesi için sizi tanıması gerekir mi?
Cevapla