Güncellemeler
+1 yıl
yok mu ya kimse
Sabahlamaya çok ciddi ihtiyacım var, çünkü her sabah 9'da uyanıyorum istem dışı. Siz sabahlayacak olsanız, napardiniz?
Sevdiğim insanlarla muhabbet ederdim mesela..
Teşekkür ederim..
Muhtemelen oyun oynardım
Benim de aklıma geldi ama oyun oynamak canımın daha çok sıkılmasına sebep olur 😂
Mesela
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar