Katılıyorum normalde film izlemeyi seviyorum çünkü hayatın saçmalıklarından kurtulup hayalimdeki fantastik filme giriyorum, müzik dinlemeye üşenilir mi sjfjf en çok sevdiğim şeylerden birisi
Film izlemek hele saran bir film izlemek devamında nolacak dedirten filmler 💙 ama o filmler azaldı artık hepsi tahmin edilebilir şöyle dan diye bir şey olacak yani🙄😅😅 müzik dinlemeyi severim ama hep bi yandan dans etmeye çok alıştım o saatte dans edecek enerjim de yok üşeniyorum yani bi yandan şarkıya da eşlik edemeyince canım dinlemek istemiyo 😌💖🙋🏻♀️
Bence de sonraki sahneyi ve özellikle sonunu merak ettiğim filmleri seviyorum 😅 müzik dinlerken dans etmek iyiymişşşş şarkıya odaklanamayınca sıkıcı oluyor tabi ki 💖🙋♀️
Evet bi yandan şarkıya eşlik edip garip hareketler yapmaya alışınca öyle kuru kuru dinlemek sarmıyo ha araba yolculuğunda vs. Böyle bana atmosferi çekici gelen bi an evde olabilir o zaman oturup dinlerim hareketsiz ya da dertliysem hareketsiz dinlerim Merak uyandıran nadide filmler>>> Uygun atmosferde ruha hitap eden müzik>> Everything😌🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Aynen katılıyorum ben daha çok hayal kurarken müzik dinlemeyi seviyorum 😌 Film olarak Free guy ve The Adam Project tavsiye edebilirim, müzik olarak Back To You · Selena Gomez ve Rita Ora - Anywhere 🙋♀️
Ya sen kesin balık burcusun dimiiiii Hayal kurmak mi iyiymişşşşş hayal dünyamız genişse demek.. Önerilerine bakacağım the adam project izliyordum ama yarım kalmıştı doğru şeyi düşünüyorsam eğer... Back to you biliyorum...😌😌😌😌😌
Aaaa ben de balık burcuyum ve izlediğim bi videoda yengeçle iyi anlaşabileceğimi söylüyordu :D :D Sana uyuyorsa öylesindir benim yükselenim de akrep ahhaha biraz karışık biriyim o yüzden çünkü balık ve akrep çok zıııtttt Neyim ben neee¡¡¡¿ İlk defa yengeç bir erkekle yengeç burcu hakkında konuşuyorum heyecanlı
Yani eğer ikisini de tutuyorsam hem anlaşırız hem anlaşamayız şöyle tuşum olsa da bassam ben seçsem keşke shhshshs ama onlar nasıl isterse öyle 😅😅😅😅 Yine de bende anlaştığımızı düşündümm😌 Evet karışık inanmakta mantıklı mi bilmem ama uzak da duramıyorum artııkkk bu spesifik bir eylem de sayılmaz :D
Filmde karakterin iki farklı kişiliği vardı onun gibi 😅😅 Bende pek inanmıyorum sadece merak ettiğim için bazen bakıyorum burcumla ilgili şeylere ama fark etmiyor genelde anlaşıyorum 😌
Hahaha bence üçüde duygusal ama en az olanı akrep o daha umursamaz kesinlikle. Ne de olsa deniz mahsülüyüz içimiz dışımız su bu daha çok 🦀+🐟 için geçerli ama hatta en çok ikisi için geçerli Bide aklıma geldi de 🐟🦀 için manüpatif diyolar bu tru mu sence
Katılıyorum akrep biraz umursamaz olabiliyor bu yüzden pek çekici bir burç değil 😅 ben genelde manipülasyon yapmayı seviyorum yani konuştuğum kişiyi iyi tanıdığım için bu yüzden iyi anlaşıyorum ama bence bu zekayla ilgili, bazı burçlar kolay anlaşıyor içe dönük olmam rağmen bazen kolay anlaşıyorum 💖😌
İçe dönük olmak bazen oldukça önemsiz çünküü iyi anlaşabileceğin biri olunca o içe dönük yanın öyle bi yan oluyo ki dışa dönükler yanında sönük kalır.😛💖 Akrepler gerçekten bazen beni de zorluyor çünkü soğuk ve sır küpü gibi olanları mevcut ve ben çok paylaşım yapmayı seven bir kul olarak azıcık karşılık isterim doğal olarak hahshshsh Zekâ mi yoksa yetenek mi yoksa ikiside mi bilmem ama manipüle etmek bilinçli yaptığım bi şey olmamıştır shhdhshs😛😛😛
Kesinlikle zaten bu yüzden iyi anlaşıyorum kendim gibi ya da çok konuşkan birisi olursa bende dışa dönük oluyorum 😌💖 yetenekte olabilir bazen benimle farklı düşünen kişilerle konuşunca ikna edebiliyorum ama genelde pek olmuyor 😌
Ben de o konuda senin gibiyim varyaaa😀😀 bu hem iyi hem kötü Mesela enerjim uyuşmazsa isterse ben ya da isterse o kırk takla atsın olmuyo çümkü... Ben sadece enerjimin uyuştuğu insanlarla iyi anlaşabiliyorum öbür türlü zorla oluyo böyle o da çok can sıkıcı ama 🙄🙄🙄 💞😌
Evet yaa bende aynıyım 😅 enerjim uyuşmuyorsa hiç konuşmuyorum sıkılıyorum ya da onlar sıkılıyor 😌 bence iyi sadece anlaştığımız kişilerle çok konuşmak 💖
Evet cidden öyle anlaşmak isteme, isteği nirvana olsun yine bir şey değişmez. o enerji uyuşacak kardeşşim😛😛😛😛 yoksa dırırı olmaz işte zaten ömrüm boyunca öyle de oldu Öbür türlü o kadar sıkılıyorum ki anlatamam böyle bazen katlanmak gerekiyor aynı ortamdaysak ama yakın olamayız sadece günaydın nasılsın yani🙄😅😅😪🤐🤐🤐
Biliyorum tabi ki o duyguyu, enerji uyuşmuyorsa ne kadar konuşsan da sanki yabancıymış gibi geliyor ve hiç bir şekilde kendine yakın hissedemiyorsun 😝😝😅
Bide ben o zamanlar aşırı geriliyorum nedenini bilmiyorum ama stres oluyorum çok berbat bişi o kişilerle iyi anlaşıp onları güldürürsem 1 level atlamış gibi hissediyorum ama yine de yakın olamıyorum onlarla mesela ikizler burcu bi kız var sınıfta mecburi olarak çok yüz yüze geliyoruz ama yok olmuyo ehe😪😪
Evet anlıyorum konuşuyorsun ama yine de yakın arkadaş gibi gelmiyor çünkü bir yerlerde farklı düşündüğünü ya da enerjinizin uyuşmadığını biliyorsun bu yüzden sıkıcı oluyor 😌😌 boş ver bence belki de her insana tanışmadan önce burç sormalıyız 😅
Çok iyi fikirmiş bu yaaa denensin 😀😀💖 Tabii burçlara inanmayan biri ne diyo bu manyak diye bakar ama olsun geleceğimizi şekillendiren önemli bir soruuu.. ha bide dediğin her şey doğru cidden öyle oluyo yanii o sıkıcılık kısmı falan :D 💚
Ben ultra entelektüel konuşabilen biri değilim zaten böyle mistik konulara da ilgim olunca bunlara bağlanıyor 🤔😀😀 Evettttt o sayede konuştuk uzunca ben çok memnunum Sana şu an duygusal bi moddaysan https://youtu.be/b1bsO_EwAPY https://youtu.be/tbeIhsbHgQY Bunları dinleyebilirsinnnn💖💖💖
Bende fazla entelektüel konuşan biri değilim sadece moduma göre o an eğlenceli konuşmayı seviyorum 😅 şu an duygusal değilim ama sondaki müziği beğendim teşekkürler 💖💖
Evet bunu farkettim... Yabancı müzik, çok durağan olmayacak ama baş ağrıtıcı dan daağn bir şeyi de öyle kolay kolay açıp dinleyeceğini sanmıyorum. Arka da çalan enstrüman sesleri duygusal bile olsa bir canlılık istersin çok durağan müziklerin sana göre olduğunu sanmıyorum. Aşırı slow olmamalı. Anlamlı sözler olsa duygusal olsa bile ritmi sana uyacak ve boğmayacak bi yandan da saracak müzikler dinlersin. Biraz da moduna göre olmalııı🙋🏻♀️💖🙂
Teşekkürler biraz çözmüşsün beni 🙋♀️ Moduma göre veya ne düşündüğüme göre o an değişiyor fazla yavaş olursa sıkılıyorum bu yüzden eğlenceli ve bir yandan da duygusal şarkılar seviyorum 💖🙋♀️
Yaaa öyle mi birini çözmek çok hoott🥰🥰 Kesinlikle bende öyle düşündüm seni sıkmayacak duygusal ama bi yandan seni canlandıracak şarkılar 🙋🏻♀️💖😌😌🐟🦀 Aşırı mutlu oldummmm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Film izlemek müzik dinlemek
İyiymişşşş film izlemenin saati mi olur yahuuu :) ama müzik dinlemeye üşeniyorum kendimi veremiyorum ona normalde böyle içten içten dinleyince hsjs
Katılıyorum normalde film izlemeyi seviyorum çünkü hayatın saçmalıklarından kurtulup hayalimdeki fantastik filme giriyorum, müzik dinlemeye üşenilir mi sjfjf en çok sevdiğim şeylerden birisi
Film izlemek hele saran bir film izlemek devamında nolacak dedirten filmler 💙 ama o filmler azaldı artık hepsi tahmin edilebilir şöyle dan diye bir şey olacak yani🙄😅😅 müzik dinlemeyi severim ama hep bi yandan dans etmeye çok alıştım o saatte dans edecek enerjim de yok üşeniyorum yani bi yandan şarkıya da eşlik edemeyince canım dinlemek istemiyo 😌💖🙋🏻♀️
Bence de sonraki sahneyi ve özellikle sonunu merak ettiğim filmleri seviyorum 😅 müzik dinlerken dans etmek iyiymişşşş şarkıya odaklanamayınca sıkıcı oluyor tabi ki 💖🙋♀️
Evet bi yandan şarkıya eşlik edip garip hareketler yapmaya alışınca öyle kuru kuru dinlemek sarmıyo ha araba yolculuğunda vs. Böyle bana atmosferi çekici gelen bi an evde olabilir o zaman oturup dinlerim hareketsiz ya da dertliysem hareketsiz dinlerim
Merak uyandıran nadide filmler>>>
Uygun atmosferde ruha hitap eden müzik>>
Everything😌🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Aynen katılıyorum ben daha çok hayal kurarken müzik dinlemeyi seviyorum 😌 Film olarak Free guy ve The Adam Project tavsiye edebilirim, müzik olarak Back To You · Selena Gomez ve Rita Ora - Anywhere 🙋♀️
Ya sen kesin balık burcusun dimiiiii
Hayal kurmak mi iyiymişşşşş hayal dünyamız genişse demek..
Önerilerine bakacağım the adam project izliyordum ama yarım kalmıştı doğru şeyi düşünüyorsam eğer...
Back to you biliyorum...😌😌😌😌😌
Yengeç burcuyum yani yükselenim yengeç, ama sadece bu burç bana uyuyor yine de deniz canlısı aynı sayılır 😌😌
Aaaa ben de balık burcuyum ve izlediğim bi videoda yengeçle iyi anlaşabileceğimi söylüyordu :D :D
Sana uyuyorsa öylesindir benim yükselenim de akrep ahhaha biraz karışık biriyim o yüzden çünkü balık ve akrep çok zıııtttt
Neyim ben neee¡¡¡¿
İlk defa yengeç bir erkekle yengeç burcu hakkında konuşuyorum heyecanlı
Bu yüzden iyi anlaşıyoruz demek ki 😅 Söylediğin gibi balık burcu olabilirsin akrep burçları eğlenceli değil diye biliyorum burçlar karışık ya 😌
Yani eğer ikisini de tutuyorsam hem anlaşırız hem anlaşamayız şöyle tuşum olsa da bassam ben seçsem keşke shhshshs ama onlar nasıl isterse öyle 😅😅😅😅
Yine de bende anlaştığımızı düşündümm😌
Evet karışık inanmakta mantıklı mi bilmem ama uzak da duramıyorum artııkkk bu spesifik bir eylem de sayılmaz :D
Filmde karakterin iki farklı kişiliği vardı onun gibi 😅😅 Bende pek inanmıyorum sadece merak ettiğim için bazen bakıyorum burcumla ilgili şeylere ama fark etmiyor genelde anlaşıyorum 😌
Çok sevindim hehshshsh
Ben pek yengeç burcu tanımadım bişey diyemiyom ama sen anlaşıyorsundur eminim kiiiii💖😌🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Bende sevindim sfjsegx yengeç duygusal oluyor genellikle ama balık ve akrep burcunu pek bilmiyorum 🙋♀️😌💖
Hahaha bence üçüde duygusal ama en az olanı akrep o daha umursamaz kesinlikle.
Ne de olsa deniz mahsülüyüz içimiz dışımız su bu daha çok 🦀+🐟 için geçerli ama hatta en çok ikisi için geçerli
Bide aklıma geldi de 🐟🦀 için manüpatif diyolar bu tru mu sence
Yanlış yazmışım manipülatif olacaktı 💞
Katılıyorum akrep biraz umursamaz olabiliyor bu yüzden pek çekici bir burç değil 😅 ben genelde manipülasyon yapmayı seviyorum yani konuştuğum kişiyi iyi tanıdığım için bu yüzden iyi anlaşıyorum ama bence bu zekayla ilgili, bazı burçlar kolay anlaşıyor içe dönük olmam rağmen bazen kolay anlaşıyorum 💖😌
İçe dönük olmak bazen oldukça önemsiz çünküü iyi anlaşabileceğin biri olunca o içe dönük yanın öyle bi yan oluyo ki dışa dönükler yanında sönük kalır.😛💖
Akrepler gerçekten bazen beni de zorluyor çünkü soğuk ve sır küpü gibi olanları mevcut ve ben çok paylaşım yapmayı seven bir kul olarak azıcık karşılık isterim doğal olarak hahshshsh
Zekâ mi yoksa yetenek mi yoksa ikiside mi bilmem ama manipüle etmek bilinçli yaptığım bi şey olmamıştır shhdhshs😛😛😛
Kesinlikle zaten bu yüzden iyi anlaşıyorum kendim gibi ya da çok konuşkan birisi olursa bende dışa dönük oluyorum 😌💖 yetenekte olabilir bazen benimle farklı düşünen kişilerle konuşunca ikna edebiliyorum ama genelde pek olmuyor 😌
Ben de o konuda senin gibiyim varyaaa😀😀 bu hem iyi hem kötü
Mesela enerjim uyuşmazsa isterse ben ya da isterse o kırk takla atsın olmuyo çümkü...
Ben sadece enerjimin uyuştuğu insanlarla iyi anlaşabiliyorum öbür türlü zorla oluyo böyle o da çok can sıkıcı ama 🙄🙄🙄
💞😌
Evet yaa bende aynıyım 😅 enerjim uyuşmuyorsa hiç konuşmuyorum sıkılıyorum ya da onlar sıkılıyor 😌 bence iyi sadece anlaştığımız kişilerle çok konuşmak 💖
Evet cidden öyle anlaşmak isteme, isteği nirvana olsun yine bir şey değişmez. o enerji uyuşacak kardeşşim😛😛😛😛 yoksa dırırı olmaz işte zaten ömrüm boyunca öyle de oldu
Öbür türlü o kadar sıkılıyorum ki anlatamam böyle bazen katlanmak gerekiyor aynı ortamdaysak ama yakın olamayız sadece günaydın nasılsın yani🙄😅😅😪🤐🤐🤐
Biliyorum tabi ki o duyguyu, enerji uyuşmuyorsa ne kadar konuşsan da sanki yabancıymış gibi geliyor ve hiç bir şekilde kendine yakın hissedemiyorsun 😝😝😅
Bide ben o zamanlar aşırı geriliyorum nedenini bilmiyorum ama stres oluyorum çok berbat bişi o kişilerle iyi anlaşıp onları güldürürsem 1 level atlamış gibi hissediyorum ama yine de yakın olamıyorum onlarla mesela ikizler burcu bi kız var sınıfta mecburi olarak çok yüz yüze geliyoruz ama yok olmuyo ehe😪😪
Evet anlıyorum konuşuyorsun ama yine de yakın arkadaş gibi gelmiyor çünkü bir yerlerde farklı düşündüğünü ya da enerjinizin uyuşmadığını biliyorsun bu yüzden sıkıcı oluyor 😌😌 boş ver bence belki de her insana tanışmadan önce burç sormalıyız 😅
Çok iyi fikirmiş bu yaaa denensin 😀😀💖
Tabii burçlara inanmayan biri ne diyo bu manyak diye bakar ama olsun geleceğimizi şekillendiren önemli bir soruuu.. ha bide dediğin her şey doğru cidden öyle oluyo yanii o sıkıcılık kısmı falan :D
💚
Evet bunu deneyelim 😅😅 Bende pek ilgilenmiyorum ama yine de burçları merak ediyorum, mesela burçlar sayesinde bu kadar uzun konuştuk 💖🙋♀️
Ben ultra entelektüel konuşabilen biri değilim zaten böyle mistik konulara da ilgim olunca bunlara bağlanıyor 🤔😀😀
Evettttt o sayede konuştuk uzunca ben çok memnunum
Sana şu an duygusal bi moddaysan
https://youtu.be/b1bsO_EwAPY
https://youtu.be/tbeIhsbHgQY
Bunları dinleyebilirsinnnn💖💖💖
orada iki link var niye yapışmışlar ahshshdhhshsssh
Bende fazla entelektüel konuşan biri değilim sadece moduma göre o an eğlenceli konuşmayı seviyorum 😅 şu an duygusal değilim ama sondaki müziği beğendim teşekkürler 💖💖
Rica ederimmmm senin müzik tarzını da anlamaya çalışmıştım şimdi kafamda senin attıklarınla beraber şekillenmiş olduuu🙂🙋🏻♀️
her zaman yabancı müzik dinliyorum sözleri ya da müzik türü önemli değil 💖🙋♀️
Evet bunu farkettim... Yabancı müzik, çok durağan olmayacak ama baş ağrıtıcı dan daağn bir şeyi de öyle kolay kolay açıp dinleyeceğini sanmıyorum. Arka da çalan enstrüman sesleri duygusal bile olsa bir canlılık istersin çok durağan müziklerin sana göre olduğunu sanmıyorum. Aşırı slow olmamalı. Anlamlı sözler olsa duygusal olsa bile ritmi sana uyacak ve boğmayacak bi yandan da saracak müzikler dinlersin. Biraz da moduna göre olmalııı🙋🏻♀️💖🙂
Teşekkürler biraz çözmüşsün beni 🙋♀️ Moduma göre veya ne düşündüğüme göre o an değişiyor fazla yavaş olursa sıkılıyorum bu yüzden eğlenceli ve bir yandan da duygusal şarkılar seviyorum 💖🙋♀️
Yaaa öyle mi birini çözmek çok hoott🥰🥰
Kesinlikle bende öyle düşündüm seni sıkmayacak duygusal ama bi yandan seni canlandıracak şarkılar 🙋🏻♀️💖😌😌🐟🦀
Aşırı mutlu oldummmm
Teşekkürler birinin beni çözmesi de harika 🥰🥰
Daha nice Çözme ve çözülmelere o zaman
☺️☺️☺️ sevdiklerimiz ve sevenlerimizle
Teşekkürler istediğin zaman yazabilirsin öylesine 😌😌
Sende aynı şekilde barışşcımmm
Lonely forever değilsin benimle konuştuğun her an ben seninleyim çünkü lonely yok tamam mııııı🙂🙂🙂🥰🥰☺️💖☺️💖
🥰💖😌💖
Bitiremediğim bilgisayar işleri ya da mutfak toplama işleri 😅
Valla genelde bir şeyler izleyeceğim zaman uyumam
Netflix izlerdim eskiden
Geçen Gibi izledim baştan sona baya uyumadım o kadar.
Yok ama ruha iyi gelmiyor bu saatlerde çok uyanık olmak...
Ruha iyi geliyorda vücuda değil işte beslenme düzeni bozuluyor
Yok ruha da iyi değil geceleri uyanık kalmak depresyonu arttırıyormuş
Müzik dinliyorum şu an
İyi dinlemeler ne dinliyorsunuz?🙂
bottom line
Dennis Lloyd
Bende bi göz atayım yarın şu an gözlerime yenik düşüyorum çünkü...
Uyuyacağım saate burada takılıyorum çok saçma evet
Yalniz değilsin
dert guncelloyorum
Dertsiz baş taş yararmış
artık andorid sürümü gibi olduk