Başkalarının işine karışır ya da onlar istemeden fikir verir iyilik yapar mısın?
Ben bazen bir kere.
Başkalarının işine karışır ya da onlar istemeden fikir verir iyilik yapar mısın?
Ben bazen bir kere.
Hayır kimsenin etlisine sütlüsüne karışmam, nasıl olsa herkes bildiğini okuyo...
İlginç bir yorum, teşekkürler 👍
İlginç olan neresi
Hani herkes bildiğini okuyor diyorsun ya, genellikle bu çok doğru. Birde hani bir yerde bir şey olur ben hemen yardımcı olmaya çalışırdım, şimdi o huyumu büyük oranda bıraktım.
O halde ilginç bir yorum yerine doğru demek gerekirdi.😄
Tamam doğru yorum olsun 🙂
Hiç karışmam beni ilgilendirmez.. sorarlarsa fikrimi söylerim
En temizi 👍
Cevap
1Cevap
Hayır yapmazdım
Bencede sence, günaydın 🙂
Karismam basimida agritmm
Teşekkürler
👍🏼👍🏼
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar