"Kimse göründüğu kadar iyi söylendiği kadar da kötü değildir" lafına katılıyor musunuz?

Yani her iyiliğin icinde bir kötülük, her kötülüğün icinde bir iyilik var midir?
"Kimse göründüğu kadar iyi söylendiği kadar da kötü değildir" lafına katılıyor musunuz?
Cevapla