“Hayatta yapmam” dediği şeyin başrolünde oynayanlar burada mı? 😃

“Hayatta yapmam” dediği şeyin başrolünde oynayanlar burada mı? 😃

Asla demiyorum ki.. :D Yani asla yapmayacağım şeyler elbette vardır ama biz insanız ve fikirlerimiz her an değişebilir. O yüzden asla asla dememek en mantıklı şey olabilir :D Keyifli geceler..
Evet asla sigara içmem demiştim ama şu an her gün içiyorum yani aklıma başka bir şey gelmedi. daha önce yapmam deyip yapmadığım çok az şey olmuştur onları da unutmuşumdur zaten. bir şeyi yapmam diyorsam zaten yapmam ne olursa olsun. yani büyük konuşmak gibi değil ama kendimi biliyorum. yani bir şeyi sevmiyorsam kimse beni o şeye yapmayı zorlayamaz.
Evet oldu. Sigara içmek dedim içtim bıraktım. Alkol kullanmam dedim tatlarına baktım hiçbir şekilde bana göre bir şey değil, içmiyorum İnsan büyük konuşmamalı ne olursa olsun.
Cevap
6Cevap
Ben dersimi aldım.. ne zaman "asla" dediysem adres verip sözleşmişim gibi senaryo işledi.. şimdilerde hic bisi asla degil😅
Birkaç sefer oldu, ama çok üst eşiklerde şeylerdi. Genelde "asla yapmam" diye söylemem pek
Bu bir kere oldu şimdi bir ömür pişmanlık olarak kalacak😀
Evet oldu. Bir grupla kavga ettiğimiz zaman başrol bendim.
Çok defa buldum bu yüzden asla şunu yapmam demiyorum artık
Asla dedigim an yapiyorum onun icin artik asla demicem
Aynen niri burada
Maalesef evet.
Zamanında olmuştur mutlaka
Hayir daha bulmadim
Aynen
Yani şey zina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?