Dün 27 yaşına bastım ama asla yaşımı göstermiyorum, bu genelde iyi bir şey mi?

Dün 27 oldum ama asla yaşımı göstermiyorum bu genelde iyi bir şey mi? Kısmetim yok ayrıca 😅liseli sanıyorlar?

Dün 27 yaşına bastım ama asla yaşımı göstermiyorum, bu genelde iyi bir şey mi?
Cevapla