- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılDaha bismillah ne yaşlanması.. yüz yogası yap pişman olmazsın. Ben yapıyorum güneş kremini yaz kış eksik etmiyorum. Cilt problemlerime uygun ürünler kullanıyorum. makyaj yapmıyorum. Kimse 29 olduğuma inanmıyor. Biz seni 22-23 sanıyorduk, en fazla 26 falan diyorlar. E bu yorumlar da beni mutlu ediyor... 😇
04 Yorumla
Soran+1 yılBen de öyleyim cilt bakımı yapıyorum yüzüm cok kötüydü düzelmiş halii. Yüz yogası ise yarıyor mu ya hep önüme cıkıyor
- +1 yıl
Benim gıdım vardı, hareketler işe yarıyor gerçekten. Sıkılaştı..
Soran+1 yılGıdıya etki ettiyse kırısıklarada etli ederr
- +1 yıl
Kırışık yok zaten ama kırışıklara etki ediyor mudur bilmiyorum. Sadece yoga yetmez belki de onun için..
En İyi Cevaplar
Şu an hastasin sanirim ten rengin solmus ve dudaginda yara var ondan yasinda ve belki 1 -2 yas ileri atiyor bu seni. Ama ben senin daha önce paylastigin fotografları da gordugum için yasında gosteriyorsun. Hatta bir resimde makyaj vardi yasindan kucuk duruyordu 🥰💝
03 Yorumla
Soran+1 yılAyy harikasın cok fena hastalık gecirdim yani baya kötüüü. Kusmaktan İcim dısına cıktı. Ama burdakiler senin kadar zeki değil halden anlayan biri değil cok saol
Soran+1 yılTesekkürler canım buradakilerin bana zoru var hep 😂
Kişilik & Karakter konusunda 359 cevap paylaştı. 24 falan gösteriyorsun ama :D psikolojiniz normaldir umarım tipinizle alakalı alıp veremediğiniz bir şey mi var genelde bu tarz sorularla görüyorum sizi
03 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka psikolojiylr ben buraya 2017den beri üyeyim hepte sorarım
Soran+1 yılYoo düsmanlarım cogalıyor sadece
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet gösteriyorsunuz. doğum gününüz kutlu olsun :)
10 Yorumla Valla yaşlandık bee ama sende bende grnö duruyoz yalımıza göre bu iyi bi durum, bu arada iyi ki doğduuuuun mutlu seneleeerin olsuuun 🥳🥳
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaa cok tesekkür ederimm 😊❤️
- +1 yıl
Aşagıda yorumds gördüm gülüşüm kötü dedin. Kime göre neye göre. Bende düşüp dişimi kırmıştım dişim kırık diye senelerce 1 tane gülerken fotografım olmamıştı.(sonradan yaptırdım). Bu hayat gülmemek insanları takmak dediklerini önemsemek için çok kısaa bence hep gül benden tavsiye olsun 💙 hep gülmelisin 🥳al pasta 🎂
Soran+1 yılYaa mutlu oldum cok saol hasta hasta iyi geldiiiiii 😊🌸 gülünce zoraki gülmüs gibi görünüyorum bide dudak kenarlarım da gamzeler kırısık gibi duruyor ondan gülmek istemiyorum 😂 haklısın bundan sonra denemeye calısırımmmm
Soran+1 yılSaol midem falan rahatsız enfeksiyonum var zaten limon sayesinde biraz toparladım tekrardan tesekkür ederim iyi niyetli insanlar iyi ki var
Sen de burada yaşlandın
Bu takınıtıyı bırak artık11 Yorumla
Soran+1 yılHımm tamam abi
+1 yılTam yasının kadını gibi duruyorsun ne eksik ne fazla
01 Yorumla
Soran+1 yılDimii
+1 yılŞal renginden ve baglama şeklinden dolayi daha büyük gösteriyorsun
014 Yorumla
Soran+1 yılBu sekilde tercih ediyorum hr koyu şal kullanan biri büyük durmaz
- +1 yıl
soru sormuşsun ben de cevap verdim.. durmaz diyorsan durmaz😀bana göre 35 net
Soran+1 yılTamam ben de cevap verdim 35 durmuyorum 28 falan durabilirim neyse abartmayı seven insanlara laf anlatmak zor 😂
- +1 yıl
bone takarsan daha kucuk durabilirsin 😀
Soran+1 yılBone takmayı tercih etmiyorum bu mu dert oldu
- +1 yıl
bana dert olmadi sana olmuyorsa bana ne aslinda 45 gosteriyorsun uzulme diye on yaş az söyledim.. sen bilirsin yani😀
Soran+1 yılHaklısın ben sana dert olmusum belli ahah 😂 sen beni üzecek kadar değerli değilsin napim yazık size de üzülüyorum kendi kıskanclıklarınızı bu sekilde dısarıya vuruyorsunuz 😂
- +1 yıl
cok guzel yuzun var aslinda öneri kabul etsen daha hoş görunebilirsin ama kibrin buna müsade etmiyor ki senin😀
Soran+1 yılYanlıs uslup yanlıs gösteriyor sizi ondan
- +1 yıl
sen aniden sinirlenince o sekilde yazmak zorunda kaldim.. yoksa yas farkimizdan anlayacagın üzere seninle hicbir ego savaşım olamaz ama guzelligini bilerek gölgeliyorsan bu da seni bağlar. Alnin genis olmasi senin yasini buyuk gosteren bunu bone ile goruntuyu degistirebilirsin.. ayrica koyu renk sallar her zaman daha ic karartici duruyor daha fresh renkler seni daha canli ve hayata bagli gosterir.. koyu renk ile illaki bi makyaj gerekiyor cunku sert tutuyor yüzü.. ayni koyu siyah sac gibi.. ama sen bunu yumusatabilirsin.. önerilerim bunlar nacizane.. ister dikkate alirsin ister almazsin ama alirsan degisimi cevrendekiler sana aoylemeye baslayinca beni anarsin.. yeni yasin sana bütun güzellikleri getirsin 🙂iyi aksamlar
Soran+1 yılTesekkür ederimm sinirlenmedim ben bu sekilde yorumları kabul ederim cok sorun yasadım rahatsızlıgım bone tarzı seyler asla takamamm makyajsız koymayı tercih ettim bide açık renkler bana cok yakısmıyorr sagolun tekrardan denemeye calısıcam söylediklerinizi
- +1 yıl
rahatsizligindan haberim yok buraya cok bakamiyorum gecmis olsun.. kirdiysam da özür dilerim
Soran+1 yılSorun yok bilmediğiniz için kırılmadım sizde kırılmayın bana 😊🌸
- +1 yıl
🥰🥰🥰
Sen güzelsin ama tesettür sana yakışmıyor 🙂
03 Yorumla
Soran+1 yılYa cidden mi ilk defa biri bunu söyledi
Soran+1 yılYakısması İcin takmıyorum ama saol
+1 yılDaha birini bulamadın mı? Halbuki doğru adrestesin. Sana önerim sabret.
01 Yorumla
Soran+1 yılBirini aramak istesem coktan bulurdum ama öyle bir niyetim yok
+1 yılŞaka yapıyorsun Nuti sen büyük müydün benden? 😂
Mutlu yıllar, hiç göstermiyorsun. 🎈03 Yorumla
Soran+1 yılAyy evet senden büyüğüm ahaha saoll
- +1 yıl
Ama minnaksın çen. 😇
Soran+1 yılEvet ya of 😂
+1 yılDurust olursam bana gostermiyon gibi geldi. 25 gosteriyon.
01 Yorumla
Soran+1 yılKız bide 40 diyorlar 😂
+1 yılCildin kaymak gibi yaa. Ama göz altların çökmüş. Uykusuzluk sezdim, hasta ya da yorgun olabilirsin.
03 Yorumla
Soran+1 yılHastaydım kuzum ama zaten göz altı morlugum fenaa
- +1 yıl
Makyaj var mı cildinde? Kaymak gibi duruyor yorgun olmana rağmen bebiş 😅 MaşAllah, puh 😛😂
Soran+1 yılYok kuzummm makyaj sıfır 😊 cok sükür cildim biraz toparladımm cok kötüydü
Beybitom yeni yaşın sana şans getirsin. Alınma ama 26 yaşından biraz daha olgun duruyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılZannetmem belki hasta oldugum İcin öyle olablir gözükebilir
Elimizde büyüdün he her halini gördük burada, mutlu yıllar
Diğer yaşlarını da görelim 😃10 Yorumla
+1 yılİyiki doğdun çok güzel ve gençsin bence. Eğlenceli gibi duruyorsun tanışmak isterdim.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılartık bir füze atmak şart oldu. nice yaşlara
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılküçük gösteriyorsun ama biraz bakım. Dudağın öyleyken acil bi şey yapmalıdın. Cilt bakımı da gerekli
09 Yorumla
Soran+1 yılBakımlıyım zaten cildim daha kötüydü sivilce ve lekeler doluydu Şu an daha iyi dudaklarım da kusmaktan bu hale geldi ve agır soguk algınlığı gecirdim
Cevap sahibi+1 yılTamam da kardeşim dudakların öyleyken foto atarsan insanlar tabi kötü yorum yaparlar. Ya bi dudak kremiyle falan kapatacaktın
Soran+1 yılKapatamıyorum yani zorla mıı sorunlu musun? burada kötü yorum yapanlar Dmden bana yürüyor cokta aldırma
Cevap sahibi+1 yılBen senin iyiliğin için demiştim iyi dalga geçsinler o zaman
Soran+1 yılBen de onlarla dalga geciyorum 😂 sen benim iyiliğimi düsünsen benimle dalga gecen birinin yorumuna gülerek cevap vermezdin ah ah neyseki iki yüzlü insanları hemen tespit ederim 😂
Cevap sahibi+1 yılHemen tespit etmene gerek yok yaptığım an sana bildirim gelir çünkü denin sorun😂
Soran+1 yılO zaman yalan söyleme 😂
Cevap sahibi+1 yılBen yalan söylemem
Soran+1 yılSöyledinnn
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılNasıl 26 yaşındasın bee 40 yaşında gibi duruyon halbu ki
20 Yorumla 23-24 gösteriyorsun, nice mutlu, huzurlu yıllar dilerim🎂 🎉
00 Yorumla
+1 yılNice yıllara :) fotoğrafları göremiyorum lakin hissettiğin yaşı gösteriyorsundur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNasıl 26 yaşında olabilirsin sen ya. Kızma ama ben 30 yaşındayım kardesin gibi görünüyorum. Baya büyük gorunuyorsun.
18 Yorumla
Soran+1 yılYa yalan mı söyliycem saka mısınız ayrıca sen beni yakından gördün mü de kendini bu kadar genc göstermeye calısıyorsun asırı komiksiniz 😂
Cevap sahibi+1 yılResime gore diyorum ben yakından bilemem resimde gordugumu yorumluyorum ben 30 yaşındayım ama baya küçük gosteriyorum. Ama sen bayaaaaa büyük gosteriyorsun ha sen kendini nasıl görüyorsun bilmem. Eleştiriye açık değilsen neden paylaştın neden sordun onuda anlamış değilim. Ayrıca yorumları okudum benim gibi düşünen baya kişi var. Diğerlerine nasıl teşekkür ederim diyorsan bize de demen lazım küfür etmiyorum sonuçta neyse iyi akşamlar.
Soran+1 yılCidden algı sorununuz var 😂 ben bana kücük gösteriyorsun de demiyorum. Kalkmıssın kendinle beni kıyaslıyorsunnn. Kendini övüyorsun bidr gizlisin 😂 ona bakarsan bende kücük göründüğümü düsünüyorum nasıl ki sen kendini kücük gösteriyorsan öyle 😂 her dedğiniizi kabul etmek zorunda değilimmm ben soru sordum diye her yorumu kabul edecek değilim illa bunu bu sekilde acıklamam mı gerek. Bana büyük gösteriyorsın diyen cogu kisi kıskanıyor 😂 ısrarla inatla bu sekilde konusuyorsun sana küfür etmedim ve söyledigin seyi kabul etmiyorum bu kadar yani 😂
Cevap sahibi+1 yılAl artık gizli değilim ben 30 ve sen şu halinle 26 . Cokmussun bacım kabul et 😂😂 gizliyim çünkü evliyim buradaki abazalsr yazmafin diye gizliyim baska birşeyden dolayı değil
Cevap sahibi+1 yılSoruna kısa ve net bi gorus yapıp kaçıyorum artık. Hayır 26 göstermiyorsun daha büyük gosteriyorsun 40 gibi. 👍🏽😂
Soran+1 yılYaa ahahaha komik kız seni benim açık halim 20 gibi duruyorr eziksin benimle kendini kıyaslıyan bir ezik sana 10 bin basarım o sekilde
Cevap sahibi+1 yılHem 40 gösteriyorsun hemde ggozlerin bozuk by 😂
Soran+1 yılDaha demin ki fotodan dolayı gözlerim bozuldu ahah 😂 kıskan canım hadi naş kudur kendi kendine 😂
Kız ben sana öperim ha ne zaman büyüdün böyle. Nice sağlıklı seneler diliyorum.
00 Yorumla
+1 yılSanki daha büyük gösteriyorsun.
Doğum günün kutlu olsun
04 Yorumla
Soran+1 yılHastaydım ondandır saolun
- +1 yıl
Geçmiş olsun.
Bide biraz daha gülmek daha hoş olur poz verirken
Soran+1 yılGülüsüm kötü
- +1 yıl
Sana göre kötüdür.
Gizli Üye(25-29)+1 yılcildin güzel ama hasta mısın çökmüş göz altın
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet canımm bide sey göz altı morluklarım fazla
Evet gösteriyorsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl40 falan gösteriyorsun , samimi söylüyorum bu arada.
28 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKuran çarpsın istedigin hakareti edebilirsin.
Soran+1 yılCarpılırsın
Cevap sahibi+1 yılGerçekler kusura bakma yani dogrulari söylüyorum yalnızca
Soran+1 yılTamam
- +1 yıl
Yok 50 mk abart
Cevap sahibi+1 yılAaa tamam 20 ya yeter insan kendi fikrini de söyleyemeyecek artık işinize gelmiyorsa sormayın efendim
Soran+1 yılFikir değilde abartı var
Cevap sahibi+1 yılLütfen yorumumu silin rica ediyorum
Bir insanın önemli olan yaşı yüzü önemli değil seni herdaim güçlü tutcak hayatın anlamı ve amacı bunlar herdaim seni mutlu etsin
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Çok şanssız bir insansın 1 gün ile oğlak Burcu olmayı kacirmissin
01 Yorumla
Soran+1 yılAhaha 😂
Fotoğrafı kötü çekmiş olabilirsin, belki ondan büyük gösteriyorsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılHastaydım
Daha onceki fotolarini gördüğüm icin bunu kaide almıyorum yaşını gostermiyorsun
04 Yorumla
Soran+1 yılYaaa tesekkür ederim hastayım
Soran+1 yılEvet sadece soguk algınlığı olsa keske
+1 yıl30 falan gösteriyorsun
10 Yorumla
+1 yılbende 27 yaşındayım yanımda olsan aynı yaşta olduğumuzu düşünmezdim.
00 Yorumla
+1 yıl22 gibi duruyorsunuz minyon tipli oluşunuzdan küçük gösteriyorsunuz
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılDaha büyük gösteriyorsun
19 Yorumla
Soran+1 yılZannetmem
- +1 yıl
Kardeşim sorma o zaman gösteriyor muyum diye.
Soran+1 yılSana mı sorucam ne sorcagımı? Her söylediğiniz seyi kabul etme zorunluluğum yok
- +1 yıl
Beynin var mı lan senin?
Herkes büyük gösteriyorsun yazmış herkese hayır demişsin üstüne kavga etmişsin.
Kafan mı güzel senin? İstediğin cevabı vermek zorunda mı millet? Hasta kadın.
Soran+1 yılVar sende olmayan bisey o yüzden ben de oldugunu anlayacak kadar zeki değilsin 😂 zannetmem dedim sna bisey demedim neden bu kadar kudurdun ki ayrıca asagıda bana hakaret ediyorlar bunları kabul etmek zorunda değilim cidden zeka sorununuz var
- +1 yıl
Ciddiyim git bir psikoloğa görün.
- +1 yıl
Hahahahahahahahahahahahahahqhah kardeşim geçmiş olsun
Soran+1 yılTamam seni götürürüm
- +1 yıl
@LoLoManyag dostlar sağolsun
+1 yılHayır göstermiyorsun 20 en fazla
03 Yorumla
Soran+1 yılBebek misinnnnnnn
- +1 yıl
Sende bebek gibisinn🐣🐣
Soran+1 yılMasallah diyeyim
+1 yılEvet 24-25, mutlu yıllar.
02 Yorumla
Soran+1 yılYaaa cok saol tatlım ❤️❤️
- +1 yıl
Sen de😊💝
+1 yılGeçmiş doğum günün kutlu olsun o zaman, bilmem.
01 Yorumla
Soran+1 yılTesekkürler ❤️❤️
- Kişilik & Karakter konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılBiraz kilo al ben senden daha 26yım
03 Yorumla
Soran+1 yılEn 26 sensin 😂 ben de Adriana limayım
- +1 yıl
Kötü bişey demedim ama neyse
Soran+1 yılBen de kötü bisey demedim 😊
33 falan duruyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yıl33 değil be o kadar değil 28 falan neyse de abartmayın
+1 yılGösteriyorsun 30’un var
01 Yorumla
Soran+1 yıl30 değilim be
+1 yılGöstermiyorsun, var mı başka soru?
01 Yorumla
Soran+1 yılYok saol
+1 yılHayır yaşını göstermiyorsun 34 gibisin
18 Yorumla
Soran+1 yıl34 demezsiniz be
- +1 yıl
Çökmüşsün
Soran+1 yılEvet günde bes kere kussan sen de cökersin
- +1 yıl
Neden
Soran+1 yılRahatsızlandım
- +1 yıl
Geçmiş olsun üzüldüm
Soran+1 yılSaoll
- +1 yıl
Yazsana bana
Tam yaşını gösteriyorsunn
01 Yorumla
Soran+1 yılEvetttt buna katılıyorum 👍
- Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır göstermiyorsun. Yeni yaşın mutlu olsun
03 Yorumla
Soran+1 yılAaa bana iyi yorum yaptın 😂
- +1 yıl
Yorumlarımda hiç kötü niyet yoktu
Soran+1 yılO da dogru 😂
+1 yılYaşından daha büyük gösteriyorsun
09 Yorumla
Soran+1 yılTam yasımı gösteriyorum bence
- +1 yıl
Yani bilemiyorum o senin düşüncen ama ben böyle düşünüyorum bana yaşını sorsaydın en az 30 derdim
Soran+1 yılPekii belki hastaydım diye öyle olabilir
- +1 yıl
Geçmiş olsun. Umarım kötü bir şeyin yoktur
Soran+1 yılDaha kötü olamazdım 😂
- +1 yıl
Neyin var?
Soran+1 yılMide spazmı enfeksiyon grip
- +1 yıl
Ne zamandır böyle?
Soran+1 yılİki haftadırlı
+1 yılGeçmiş olsun
Ölüme bir sene daha kaptirdin01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya hastaydım bide cok
+1 yılTam yaşını gösteriyorsun ne eksik ne fazla
01 Yorumla
Soran+1 yılEvett aynı seyi düsünüyorum
Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Mutlu sağlıklı yıllar dilerim Nur'cum. 20 gibisin.
02 Yorumla
Soran+1 yılTesekkür ederimmm 💕
+1 yılFazla bile 30 üstü gibisin
01 Yorumla
Soran+1 yılYaa o kadar degil
Bunu kötü algılama, evet gösteriyorsun 🌸
02 Yorumla
Soran+1 yılYok sorun canım 💕
+1 yılHayır daha ufak duruyorsun bence maşallah 🌸
01 Yorumla
Soran+1 yılYaa tatlım benim 💕💕
+1 yılEvet
11 Yorumla- +1 yıl
göstermiyor bence
+1 yıl1 yas daha genclestin
10 Yorumla
+1 yılFazlası ile gösteriyorsun.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Göstermiyorsn knka 22 derdim
00 Yorumla
+1 yılEvet gosteriyorsun
00 Yorumla
+1 yıl30 diyebilirim
00 Yorumla
+1 yılYaşıtız. Mutlu yaşların olsun.
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yılYaşını gösteriyorsun 🙋 maşallah 🔥
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. Biraz büyük gösteriyorsunuz, en fazla 30.
00 Yorumla
+1 yılKız sen laz. misun
00 Yorumla
+1 yılDoğum günün kutlu olsun evet gösteriyorsun
00 Yorumla- Devamını Gör (74)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 