Dinimizdeki erkek kadın konulari kafamı çok karıştırıyor. Sizde de oluyor mu?


Fiziksel anlamda daha güçlü yaratıp daha çok sorumluluk yüklrnmesi mantıklı ama daha üstün kılınması tuhaf geliyor. Kadını bedenen daha güçsüz yarattığı için o zaman onlar daha mı değersiz yani?
Dinimizdeki erkek kadın konulari kafamı çok karıştırıyor. Sizde de oluyor mu?
Cevapla