İstanbulun her yerini dolaşmak istiyorum fakat arkadaşım yok bu durum beni çok üzüyor ne yapmalıyım?

23 yaşındayım lisede asosyaldim üniversite de asosyaldim şu an işe başladım yavaş yavaş açılmya çalışıyorum fakat önceden beri gelen bu asosyalliğim yüzünden pek arkadaşım yok nerelerde arkadaş edinebilirim spora gidiyorum İstanbul'da ismeğin etkinliklerine katılıyorum ama tabi kafana göre birin bulmak zor benimle aynı sıkıntıyı yaşıyan var mı

İstanbulun her yerini dolaşmak istiyorum fakat arkadaşım yok bu durum beni çok üzüyor ne yapmalıyım?
Cevapla