Kişilik & Karakter Zevahiri herşeye ve herkese rağmen kurtarabilen biri misin, herkes neşene iltifat mı eder? tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik 🍀🍀🍎 Üzgün olduğunu herkes anlar mı? Kalbin binbeşyüz parça da olsa kendinle dalga geçercesine neşe mi saçarsın?🍎#tubasueda 🍀🍀 Zevahiri herşeye ve herkese rağmen kurtarabilen biri misin, herkes neşene iltifat mı eder? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Bakımlıkızçehanım Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Üzgün olduğum an suratımdan direk anlaşılır. Ben bütün duygularımı o an gösterebiliyorum. Duygularımın önüne bir perde çekip, belli etmeme gayretine hiç girmem. Kişi beni kırdıysa, canımı sıkıysa o suratıma katlanmalı, hatasını anlamalı... 1 0 Yorumla
gülümserkene Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl üzülmeye hakkım yok. 1 8 Yorumla tuba-sueda +1 yıl Herkesin üzgün hissetme hakkı vardı benim bildiğim. Yorumla gülümserkene +1 yıl Üzüntülerimi aldırdım ben 😃 Yorumla tuba-sueda +1 yıl Bu cümleyi en iyi cevap değil en iyi motto seçelim, biz de ilham alacağız 😃👍 Yorumla gülümserkene +1 yıl Memnun olurum 😎 Yorumla tuba-sueda +1 yıl Teşekkür ederiz paylaşım için 🙏 Yorumla gülümserkene +1 yıl 🙏 Yorumla gülümserkene +1 yıl Teşekkürler 🙏 Yorumla tuba-sueda +1 yıl Rica ederim 🙏 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Üzgün olduğumu kimse anlayamaz. Güzel kamufle ederim duygularımı 2 0 Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Üzgün olduğumu ruh halimden anlarlar. Gülüşüme ise iltifat ederler 😊 1 0 Yorumla
Beyyfendi_ Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Üzgün olduğum direk anlaşılır, yüzüm düşer hiçbir şey yapasım gelmez ama bu istemsiz 1 0 Yorumla
Pnrakgl Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 94% +1 yıl aslında vardı ama şu depremden sonra neşe meşe kalmadı hala efkisinden kurtulamadık 1 0 Yorumla