@cvxxxxaa dondurma reklamından teklif gelmişti gittim ama ortam bana göre değildi açık saçık kadınlar değişik tarzlar filan ortama asla ayak uyduramazdım
Teşekkür ediyorum, bundan 10 sene önce bu siteden çok insanla tanışıp sohbet edip görüşmüşlüğüm var. 10 sene önceki bu sitenin en leri sorularının vazgeçilmez cevabıydım.
Ah bee, 10 sene diyip duygulandırdın beni bak. Ben de ilk hesabımı 16 yaşımda açmıştım yanlış hatırlamıyorsam. Ya da 17. Şimdi 23 oldum. Zaman nasıl da hızlı gecti.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
neden olmasın, kazancı da iyidir
Mesela Perwoll reklamı?
gayet iyi, sıvı deterjanın abonesiyim :)) ama çok zamladılar mereti, neydi nerelere geldi. altın yerine perwoll sıvı deterjan stoklamak lazım
Olabilir neden olmasın ki
Perwoll reklamında oynar mıydınız?
Mo mo molfixte de oynarım
Hahahshd hiç güleceğim yoktu ya
Gülmeseydin
Dostum çok mantıklı tavsiyeler veriyorsun
🔪
Olabilir
Nickin çok güzel. Ama exin bana attığı şarkı beynimde çalmaya başladı. Soormam neden niçiiin, heer şey yalnızlıktan
Kalbim acıdı ama olsun 🥲
Bak bak bak bak güzel bir gün ölmek için
Ağğhh kalbimmm
Istemem
Neden
Benim öyle fırsatım vardı ama ben teptim
neden
@cvxxxxaa dondurma reklamından teklif gelmişti gittim ama ortam bana göre değildi açık saçık kadınlar değişik tarzlar filan ortama asla ayak uyduramazdım
anladım teşekkürler cevapladığınız için
Başka bir projeden teklif gelmedi mi sonrasında?
@cvxxxxaa rica ederim
Hayır çünkü ondan sonra ajansın yerine gidip bağlantımı kestim dıştan kolay basit eğlenceli duruyor ama hiç öyle değil yani
Hangi ajanstı acaba?
Mayadroom ajans mecidiyeköy de
Ajanstan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Her proje böyle değildir eminim
Orasını bilemem ama sizin de bilginiz var gittiniz mi sizde önceden
Evet, gittim. Hatta şu an iki proje var, iki çekimim var. Onlarda bir sorun yaşayacağımı sanmıyorum açıkçası. Bu türden reklamlar değil çünkü.
Anladım hayırlısı olsun
Teşekkür ediyorum
Rica ederim
Tabi ki, isterdim..
Mesela bir deterjan markasının yüzü olur muydunuz?
Bu tipten olur mu sizce :(
Fake gibi duruyor, bilemedim
Kim o ben mi ahsjf teşekkür ederim, iltifat sayarım bunu
Evet tabii sen. Gayet iyi bir yüzün var. Tabii fake değilsen. Öyleysen özgüvensiz ve manyaksındır muhtemelen
Teşekkür ediyorum, bundan 10 sene önce bu siteden çok insanla tanışıp sohbet edip görüşmüşlüğüm var. 10 sene önceki bu sitenin en leri sorularının vazgeçilmez cevabıydım.
Güzel yorumların için tekrar teşekkür ediyorum.
Ah bee, 10 sene diyip duygulandırdın beni bak. Ben de ilk hesabımı 16 yaşımda açmıştım yanlış hatırlamıyorsam. Ya da 17. Şimdi 23 oldum. Zaman nasıl da hızlı gecti.
Rica ederim
İsterdim
paraya bağlı
İstemezdim sanirim
İsterdim, olurdum.
İsterdim
Isterdim tabi
Evet
hayır
Neden?
şöhret tehlikeli bir şey
Nasıl yani
bildiğin tehlikeli, arda kurala bak mesela. michael jackson vs vs. bir ton örneği var.
İyi ama tv oyuncusu olmayacaksınız ki. Yalnızca reklam filmi. Yani insanlar sizin yaşantınızı niye merak etsin ki
peki öyle olsun :d
Okey mesela 😄