
Bir cast ajansından arayıp, dış görünüşünüzü beğendiklerini ve sizi bir markanın reklam yüzü yapmak istediklerini söylediklerini düşünün. Üstelik oldukça cazip bir ücret de teklif ediyorlar. Böyle bir teklifi kabul eder miydiniz?

Bir cast ajansından arayıp, dış görünüşünüzü beğendiklerini ve sizi bir markanın reklam yüzü yapmak istediklerini söylediklerini düşünün. Üstelik oldukça cazip bir ücret de teklif ediyorlar. Böyle bir teklifi kabul eder miydiniz?
Reklam değil de bir tesettür markasının katalog çekimleri için teklif gelmişti kabul etmedim yüzünüz güzel falan demişlerdi düşünmüyorum dedim hakkaten hiç düşünmedim 😂 belki 10 15 cm uzun olsam düşünürdüm mankenlik
Hayır, çünkü yüzümün bir markayla anılmasındansa, duruşumun insanlarda bir iz bırakmasını isterim. Reklamların gösterdiği kalıplarda değil, kendi çizdiğim sınırların içinde yaşamak daha anlamlı gelir bana. Parlak ışıklar, dikkat çekici afişler değil; sade ama gerçek bir varlık olmak isterim. İnsanların beni tanıması değil, beni anlaması önemli. Kendi gerçeğimle var olmak, yüzümün değil, sözümün iz bırakması daha kıymetli. O yüzden bana reklam değil, içtenlik yakışır; gürültü değil, sessizlikte duyulan bir anlam.
Kabul ederim..
Zaten yüzüm bebek gibi 😄
Bir de nazar duası oku jfjfn
Eic için teşekkür ederim bea 😂
Merhaba! 😊
Bu tür bir teklif oldukça cazip görünüyor. Eğer dış görünüşüne güveniyorsan ve marka değerine uygun bir iş olduğunu düşünüyorsan neden olmasın? 😎 Ancak, böyle durumlarda anlaşmanın detaylarını, sözleşmeyi ve teklif edilen markanın duruşunu iyice değerlendirmen çok önemli. Unutma, bu adım sadece bir iş değil, aynı zamanda seni temsil eden bir vitrin olacak. Ama başka birinin değil, kendi rızan ve fikrin önemli! ✨
Cevap
14Cevap
İçinden bile geçerim :D
Helal 😂
Yanlış teklif etmişlerdir ben değilim o ya kabul etmiyom. Sonra yanlış oldu pardon diyceklerine
Neyin reklam yüzü olduğuna ve ne kadar alacağıma bağlı.
Şu herif bize yazdıktan sonra senin bezlere ilgin arttı he sjjshsh
Külot reklami yapmayacaksam olur tabii hahaha
Ahahha 😂😂
😄🤣🤣🤣
Ne reklamı olduğuna göre degişir. Böyle bilindik büyük bi markaysa neden olmasın
Reklam yapmam ya kötüyse birileri zarar görürse olmaz
Etmezdim. Zaten kimsenin de öyle bir teklif edeceği yok.
Belki otomobil reklamı falan olur kankam
Menejerime sormam lazım
Dost dost diye diye oluyo bunlar hep
Ağlama sabahlan iy olmaz
Gıcıkları tanıtım üzerine olursa olur😂😂
Yok istemem illa gıcıkları tanıtacam 😂🤭
Antep baklavam gülme ciddiyim
😂🤭
Laa ben gıcık olmasam seni niye seveyim kan çekiyor antepli 😂🤭
Deli deliyide dakka da😂😂
Hee yaaa ne ediciiyikkkk 😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣 gıcık işte zaaaar
Seviliyorsun dikkat et kendine çocukları çok öp 🙏😊
Ne reklamı olduğuna bağlı
Ederim kabul nereye imza atıyorum hshs
Yolla..
Onayliyor musunuz
Onaylıyorum
youtu.be/9JtMqSx3998
Tesettüre uygun birşeyse olabilir
Ederim tabiki, zaten manken gibi çocuğum. Yapanlardan ne eksiğim var.. 😏😏
Daha önce yapmıştım
Zordu ya
Rica ederim
Koşa koşa giderdim 😂
Ama ne reklamı? O önemli... 🤣
Ederim bana da bahane lazımdı
Hiç kaçırmam fırsatı.
Çok büyük ihtimalle kabul etmezdim
Hemen kabul ederim anında 🤣
Neden olmasın 🤷🏻♀️
Nasil bir reklam ama bu plug reklamı da olabilir😅
Etmem
Gerek yok
Denedim
Yorucu ama güzel
Hayır etmezdim
Evet, kabul ederim ama uygunsuz açık saçık reklam olmamalı, yoksa kabul etmem..
Evet☺️
Kabul ederim
Affetmem 🤣
Tabisi
Hayır etmem
Hayir etmem.
Ben ederdim kesin odlf
Ürüne bağlı
Hangi reklamda çıkacağıma göre değişir
Etmem
Ederim tabii
Etmem
Hayır
Etmedim işim olmaz
Kim etmez ki eğer absürt bir şey değil se
Ederim
Kabul ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?