
Herkese iyi günler diliyorum KS halkı 🌞🙂
En son ne zaman kendinizi şanslı hissettiniz?
Bu sıralar şans yüzüme gülüyor o yüzden biraz mutluyum 😊
Umarım sizin de şanslı günleriniz olur..
#thecutewitch #theluckywitch

Herkese iyi günler diliyorum KS halkı 🌞🙂
En son ne zaman kendinizi şanslı hissettiniz?
Bu sıralar şans yüzüme gülüyor o yüzden biraz mutluyum 😊
Umarım sizin de şanslı günleriniz olur..
#thecutewitch #theluckywitch
Yani bunun belli bir zamanı yok ya da şu zamanda şanslı hissettim diyemem bu hayatta şanslı olduğum noktalar olduğu gibi şanssız olduğum noktalar da var.
Ya hepimizin öyle de ben en son ne zaman şans size uğradı demek istemiştim o yüzden sormuştum
Anladım ben de hatırlamıyorum
Peki sorun yok 👍
😊😊
Şansa pek inanmam. Çabam vardır ve istediğim bir şey oluyorsa bu benim emeğimin sonucudur derim her zaman.
O da var tabi ki ama mesela emek olmadan sahip olduysan herhangi bir şeye buna şans ya da kısmet denir hani ondan bahsetmiştim ben
Hmm o da olabilir evet
Umarım şans ya da kısmet her neyse o da bir gün sizi bulur
Rica ederim 🙏
Daha 1 saat önce şanslı olduğunu hissettim galiba yıldızım yüksek 🤭💖
Oo hayırlısı olsun o halde sizede 🙂
Teşekkür ederim hepimize
Rica ederim 🙏🙂
Cevap
10Cevap
Şansa inanmıyorum, şans değil ama olasılık vardır...
Hiç bir zaman kendimi şanslı hissetmedim maalesef. yani ne zaman çok şanslıyım dedim onu bile hatırlamıyorum hiç bir şekilde.
Umarım şans bir gün sizi de bulur
Her zaman hissediyorum
Sahip olduğum şeylerin kıymetini biliyorum.
En son 5 ay kadar önce dedim ki evet şu an hayattaki tüm şansımı kullaniyorum. Sonrası bok tabi kısa sürdü
Benimkide umarım kısa sürmez muhtemelen bende tüm şansımı kullandım sanırım hgkhj 😅
Peki 👍
Şanslı olduğumu düşünmüyorum sadece savaşçıyımdır.
Bende şanslı değilim ama hiç beklemediği anda gelince insan afallıyor
Teşekkür ederim güzel dileğiniz için umarım sizi de bulur
karadeniz tur otobüsünde çekilişte mağnet kazandım :)
Oo baya iyiymiş 🙂
1 hafta önce iddiadan 20 liraya 1300 kazanınca :d
doğal afetlerden ucu ucuna yırtıyom ya şanslıyım ya verilmiş sadakam var
Pilmeyrum
Sen bileymisuj
Önemli değil dede hatırlamsyabilirsin tabi uşağum yaşlılıkta normaldur daha ghjg 😅
Daa*
Senin suratına ne vurayı anlat bakem
O bende kalsın dede
Aşuk mu oldun 😱😱😱
Hayır hayır öyle bir şey değil dede hala kadrolu bekarım ben hgkhj 😅
Hee iyi iyi
Daha gençsin zaten daha buyuyecen
Ben hiç şanslı hissetmedim
Umarım öyle bir şey başınıza gelir
Anlamadim
Yani şans size de uğrar demek istedim
Kötü bir şey demedim öyle algılandıysa özür dilerim
Ok teşekkür ederim inşallah amin
Rica ederim 🙏
Milyonlarca sperm arasından 1. geldiğim günden itibaren şanslı olduğumu hiç unutmadım 😎
Dün hissettim
İki gün önce ama tabi şans denirse
Hatırlamıyorum.
şans diye bir şey yoktur. Kısmet vardır
O da güzel 🙂👍
Hiç hissetmedim
Umarım bir gün şans sizi de bulur
dün gece
şans kim ben kim ya
Umarım sizi de bulur
Bende öyle diyordum ama hiç ummadığım zamanda buldu bende şaşırdım beklemediğim için
teşekkürler canım umarım bulur
Rica ederim 🙏
Hiç bi zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?