2gündür çok kötü şeyler yasıyorum nazar mı bu?

Dün cam saklama kabını buzdalabına koyarken elimden kaydı kırdım sonra bi kavanoz şekeri halıya döktüm bugunde bi bocamı yine buzdolabına koyarlen kırdım tuzla buz oldu her yer ağlaya ağlaya temizledim annemde namaz kılmıyosun kesin günah işliyosun ondan basına geliyo bunlar dedi nazar falan değildir dedi çok ağladım çok kötü hissediyorum niye basıma geldi bunlar cok sakar değilimdir normaldede?
2gündür çok kötü şeyler yasıyorum nazar mı bu?
Cevapla