Geçen akşam otururken ciddi bir konuşma yaptık
kötü hissediyorum senelerdir aynı hissediyorum çocukken istenemeyen gibiydim zaten güya bu sene bu dünyadan ayrılacaktım intihar edecektim ama senin gibi harika biriyle tanıştım dedi
ne diyeceğimi bilemedim öylece baktım bir şey söylemek zorunda değilsin yanımda olduğun için mutluyum ama sorun beynimde geçmişteki travmalar senelerdir kronik depresyona girmeme sebep oldu dedi
o gece gizlice ağladım onu kaybetme düşüncesi canımı çok yaktı ve elimden bir şey gelmemesi çok kötü bir his
iyi geçiniyoruz gülüyoruz eğleniyoruz bazen modu yerinde olmuyor ama yine de bana dediği şey kırılma lütfen elimde değil belirli aralıklarla çöküntüm oluyor
bilmiyorum onu çok seviyorum ne yapabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer