Annem, 22 yaşında ailemden harçlık aldığım için bana koca eşek diyor. Ne düşünüyorsunuz?

Üni 3. sınıfım bu zengin sevgilim olsa aileden harçlık almıycam verdikleri zaten aylık en fazla 2 bin tl Allah böyle hayata koymasın inşallah tez zamanda kurtarsın beni pis kadın yüzünden 20 yaşından beri yaşlanmış hissediyorum kendimi

Güncellemeler
+1 yıl
Bi de eve her gelen bana zayıfsın diyor ama annem hamburger bi kere söyledim diye bunalrı yiyerek hamburger gibi oldun felan diyor hep iğrenç laflar
Annem, 22 yaşında ailemden harçlık aldığım için bana koca eşek diyor. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla