Avmlere cafelere restoranlara gittiğim zaman tipimden dolayı utanıyorum normal mi?

25 yaşındayım evdeyim sürekli akşamları sosyal hayatım yok nadiren yılda bir kaç kez dışarı çıktığımda utanıyorum dış görünüşümü beğenmiyorum eziklik hissediyorum psikolojik sorunlarım var sosyal fobi anksiyete bozukluğu onunda etkisi varda çirkinim ailemin maddi durumu iyi olmasına rağmen böyleyim normal mi?

Avmlere cafelere restoranlara gittiğim zaman tipimden dolayı utanıyorum normal mi?
Cevapla