BAğımlı kişilik bozukluğu var bu rahatsızlıkla nasıl basa çıkarım?

Ben bunu narsist biriyle çıkınca öğrendim bana kötü davranıp hatalarımı söyleyip delirttikten sonra ve yıllardır narsist bir baba yüzünden deliriyordum çalıstığım iş yeri akraba olunca bir sürede orada bağımlı kaldım resmen insanlar bana kötülük yapıp haksızlıklara maruz bırakıyor çok yıprandım ama kendi adıma karar veremiyormusum sürekli insanların onayına ihtiyacım varmıs Bazende deliriyorum bilincim kapanıp anormal hareketler sergiliyormusum. Geçirdiğim sinir krizlerinin haddi hesabı yok kısacası borderline nin pasif hali buda ama siddetlenince evden de kaçıyorum saldırganlasıyorum o sırada babam boğazıma o bıcağı dayadı ben bunları unutamıyorum ben önümü göremiyorum ben bağımsız bir birey olmaktan çok korktuğum için 7 yıldır sevdiğim adam baskasıyla nişanlandı beni harcadı ve içim içimi yiyor ben bu hastalık Yüzünden düzgün ilişki kuramıyorum insalarla güvenemiyorum ve tekrar birisine alısırım diye uzak duruyorum , çünkü birileri beni hep hayatımı yönlendiriyor, birisi var biliyor hastalığımı ve koruyacağım seni diyor 1 yıldır ondan yana kötülük görmedim eski sevgilim beni yönlendirip onu bitir engelle dedikten sonra bile gitmedi döndü bu hastalığımı öğrenince. Peki hep böyle mi devam edicek? Ben nasıl iyileseceğim?

BAğımlı kişilik bozukluğu var bu rahatsızlıkla nasıl basa çıkarım?
Cevapla