Depresif hüzünlü kırık karanlık kişileri seviyorum ve bunlardan zevk alıyorum neden?

Kasvetli, melankolik, kaos, hüzün, karanlık kötü duygular, ruhsal psikolojik acılardan cekmekten duygu psikolojik olan hepsinden zevk alıyorum kendimi hep işkence yapalım psikolojik ağlarm kafamda acı şeyler kurgulayıp üzülrm zevk alıyorm ve böyle olanları sempatim var ben neden böyleyim bu kadar bağımlıyım...
Depresif hüzünlü kırık karanlık kişileri seviyorum ve bunlardan zevk alıyorum neden?
Cevapla