
İşte bunu ben 18 saat önce uydurmuştum nasıl sizce fkfkgkg.

İşte bunu ben 18 saat önce uydurmuştum nasıl sizce fkfkgkg.
Eşimin isminin ilk iki harfi, bir de benim ismimin ilk iki harfi.
Çocuğumuza isim düşünüyorduk, isimleri yazdık, aile grubumuzda paylaştık. Herkes bu ismin anlamı ne demişti. O an bizim de bi beynimiz durmuştu. Bu isim nerden çıktı diye.😂 sonradan ikimizin isminin birleşimi olduğu aklımıza geldi.
O neydi gı 😄tam o an bir şey uydurmalıymışsınız. 😄
Bak senin nickine uygunda isim uydurdum fjfjg.
Nevhanya - Yeryüzünde en son açan çiçek 😄
Veya kıyametten sonra açan ilk çiçekte olur.
Hangisine çok talep olursa ordan yürürsün fjfjg.
😄Flora farkı şekerim
Gözlüklerimi getirin
😘🌺
Bana bi Rus ismi gibi Gelmisti ilk başta. hatta okurken eşinin telefonunda böyle bı jsim var onumu soruyor derken cümlenin sonunda her şey günışığına çıktı neyseki.
Anlayamadım kusura bakma
Anlamlı anlamsız bir sürü kelimeyi ben rehbere ekliyorum. Yaklaşık 2 bin kişi sildim kalan 2 bin kişiden 100 kadarı sadece benim anladığım kelimelerle kayıtlı
Kendim uydurduğum anlamı bir kelimeme yok bunun yerine daha çok kendim hazır kelimeleri kendime yakın olan kelimeleri kullanmayı seviyorum diyebilirim.
Cevap
13Cevap
Hazır uydurulmuş kelimeler kullanırım ben. Djd
Hazırcı fkgkg
He.😏
Ya bu gerçekte varsa ve bir küfürse 😄
Hiç öyle meziyetlerim yoktur
😄İnsan üstü zekam ile övünürüm birinin bir şey öğretmesine gerek kalmadan malum oluyor fkfkg.
Çünkü sen çok başkasın 💕
Kelimelerde harf değişiklikleri yapıyorum bazen ama tamamen kendi uydurduğum bir kelime yok
😄 Azcık daha ilerlet.
Benim amacım yeni bir dil ortaya çıkarmak fjfjg
Bir ara öyle bir hedefim vardı ama sonra üşendim😂😂
Benimkide gırgır fkfkg.
Detay anlık gelişti soru açayım dedim 😄
İyi olmuş😂
😄 Teşekkürler yayalım lütfen fkfmg
uyusbu filan sayiliyor mu gayet manali bi kelime
Sayılmaz
Aceler verilen kararlar , çoğu zaman göz yaşı ile biter.
Kabul etsekte , etmesekte.
Ahahags hic uydurmadim ana güzelmiş fufjgjvnn
Hayır yok galiba 🤨 ama ilke edindiğim bi cümle var … sende haklısın !
Mançolojisti ben buldum 🤩
Anlam uydurdun mu gkfkg
Barış Manço'nun soyadından türettim🤣 feministler eşitliği hümanistler insan sevgisini savunuyorsa ben de Barış abiyi savunuyorum😂
Güzelmiş kız helal sana fkfkg
Var ama hep küfürlü 🥺
Ne ayıp fkfkg
Bilmem ne 😂
Vay arkadaş ne büyük aşkmış 🤣🤣
Ah öyledir benim eşim dünyada bir tanedir. 😄
Ona bakarsan herkes bir tane çok övme bak elinden çalarlar 🤣 göz koyarlar
😄 Gidene bir tekmede ben atarım yallah fkfkg
Gitmez bumerang gibi olur 🤣
😄 Hep öyle oluyor
Öyle deme kız uslu adam o gitmez bir yere 🤣 neyse
Satanist
Beni satana söylüyorum 😂
Z: Çocukken zürafaya dermişim.
Yok jdjsj
Yok yaa neyse onu kullanıyorum
Vardı da unuttum çok oldu
Hayır yok
Yok saçma geliyor
Yoktur
Yok:)
Var gibi
Gerek yok
Evet
yok.
Yok hiç
Yok f*ck
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?