Güncellemeler
+1 yıl
Kadınların da erkeklerden üstün olduğu taraflar var, duygusal olmak, sevgi bağı, anlayış, hoşgörü, temiz olmak gibi
Çok değişken mesela çocuklarda, kız çocukları erkeklere göre çok daha iyi konuşuyor. Zeka konusunda ise örneğin erkeklerin 3 boyutlu düşünme yetisi kızlara göre daha iyiyken, kadınların görsel zekası daha iyi
Cevap
7Cevap
Her iki cinsin de kendine özel ayrıcalıkları var. Bu üstünlük muhabbeti niye?
Zekasını kullanabilen hencinsimin sayısı ne yazık ki çok çok az
Böyle feminist ve a*ptal bir yerde böyle şeyler söyleme bacım kudururlar 🤣
Erkekler mantığıyla hareket eder kadınlar duygularıyla
Kadinalrinda güzel özellikleri var erkeklerinde kadının ve erkeğine göre degsii genel kanıya varmak zor
Düşünmen yersiz, bu böyle zaten
Bilimsel dayanağı yok.
Neden öyle düşünüyorsun?
hayir?
Kabull eder msn bi kaç sorm vada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?