Erkeklerin kadınlardan daha zeki ve konuşma, üslüp açısından daha yetenekli ve üstün olduğunu düşünüyorum. ? sizce de öyle mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Kadınların da erkeklerden üstün olduğu taraflar var, duygusal olmak, sevgi bağı, anlayış, hoşgörü, temiz olmak gibi
Erkeklerin kadınlardan daha zeki ve konuşma, üslüp açısından daha yetenekli ve üstün olduğunu düşünüyorum. ? sizce de öyle mi?
Cevapla