• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

İstersek huyumuzu, davranışlarımızı değiştirebilir miyiz?

mehmetttcetin
mehmetttcetin Takip Et
Xper 5 Yaş: 24
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
nasıl yaparız bunu
İstersek huyumuzu, davranışlarımızı değiştirebilir miyiz?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1

Cevap

1

Cevap

  • sevgisaygıhoşgörü_
    sevgisaygıhoşgörü_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Alt nedenlerini ve seni tetikleyen durumları öğrenmem lazım. Eğer sadece tepki ise değiştirirsin ancak karakter ozelligin ise her şey sende kalıyor.

    0
    54 Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      Yani bi psikolog gibi konustunuz

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      Bende neyi sorduğunuz tam anlayamadım

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Ha şimdi beğenmediğin huy ne mesela bencillik bunu ilk defa nerede duydun çevrenden ise neden çevren böyle biri olduğunu düşünüyor diye sor kendine sonra aklıma anılar gelir sonra haklilarsa yaşadığım anı yardımıyla çözümünü de bulursun.

      Eğer kimse demeyip sadece sen huzursuz oluyorsan neden kendinden rahatsız olduğunu sor. Mutlaka zamanında o konu ile ilgili kötü bir şey yasamis veya yapman gereken bir şey varsa da zamanında yapamadigin için sende rahatsız olma duygusu yaratmıştır.

      Zamanında terapi gordum o yüzden 😂 bir de şey ya kafam şu an uzun uzun yazmaya endeksli değil en basit cümlelerle durumu özetlemek istedim. Üzgünüm bunun için 🙁

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      2. paragrafta dediğin gibi yapmamam gereken bişey yaptım ve yanlış oldugunu bişe bile yaptım

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      Aslında değiştirmek istediğim şey şu

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      insanları fazla önemsiyorum bu huyumdan kurtulmak istiyorum

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      O herkeste olur ya. Bende çok yaşadım böyle şeyler. Sadece şunu bilemeni isterim geçmişteki anılarını yalnızca sen cozeceksin ve cevrene seni huzura boğan insanları alacaksın. Bu kadar. İstisnaları zaten sen kendin halledersin.

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      ama ben bunun olmasından cok sıkıldım ve hep üzülen taraf oldum

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Anlıyorum. Aslında hiç değer gormedin dimi kucumsenme ve bir gruba sınıfa dahil olamam gibi durumları yasadin ya da tam oldu dedin aradan biri seni ya istemediği ya sevmediği ya da kiskandigi icin ( olabilir bu bu arada belki yaptığınız ortak bir ilgi alanınız vardır ya da yoktur. kimsenin kendi önüne geçmesini istemeyen üstünlük kurma açlığı olan biridir. Aslında bu da büyük bir problem. Özetle herkes eksikliğini yaşadığı şeyleri tamamlamaya çalışıyor. ) seni dışlamak için insanları doldurmuştur. Vs vs.

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      yalnız son zamanlarda yaşadığım şeyleri özetlemişsin

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      gerçekten ben anlatmadan anladn her şeyi

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Bence o çevre ile muhabbetini kes. Aynı ortamda isen ve mecbursun sadece git gel mesela ogrenci isen dersine gir dersini dinle. Asla odağını yaptığın işten ayirma. Tenefuste ya da boş vakitlerinde dışarıdan insanlarla tanış ve arkadasliklarini o insanlardan olustur. Çözümü bul. Zaten dışarıda kendine uygun kafa dengi insanlarla karsilasacaksin. O yüzden seninle aynı sorunları yaşamış hatta bazen atlatmis insanlarla karsilasman normal. Böylelikle dertlesecek dostlarin da olur.

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Aynı şeyleri çok uzun yıllar yaşadım 8 yıl zorbalık gordum. Bu yüzdendir.

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      öğrenciyim o ortamda çok yaşıyorum bunu

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      Galiba hepsinden uzaklaşmam gerekiyor

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      özellikle bi kız var

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      bişeyler hissediyorum galiba ona çok kırılıyorum

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Bende 4 gün önce sevgilisi olduğunu son 1 aydır öğrendiğim bir arkadasima platoniktim arkadaşlığı çocuğa duygularımı açarak bitirdim. Sende istersen dürüst davran ve bir daha görüşme. Ama umut varsa da yoksa da her türlü açılmak gerekiyor yoksa bu durum senin kafanı epey agritabilir

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Şöyle biz 3 4 aydır arkadastik ben kısa süre sonra hoslandim 2 defa bu yüzden çocukla tartistim ama gerçeği soylemedim.

      1 ay önce de uzun zamandır kız arkadasinin olduğunu öğrendim ancak ayrılacagini söyledi ancak ayrilmamis tabi benim de 1 aydır duygularım geçmedi

      Baktım 2 aydır kendi kafamı bozuyorum. Iyi hissetmiyorum yani bu yüzden bende senin gibi kiriliyorum bazen gecmisimi tetikliyor dedim ki iletisim kanalıni kopar. 3. Çıkışmami yaparak benimle muhattap olmani istemiyorum dedim elveda yazıp sonlandirdim.

      Ancak ertesi gün pişman oldum ve dürüst davrandım 3 kez tartışma cikarmamin sebebinin duygularımı itiraf edememek olduğunu söyledim her şeyi açıkladım. Çocuk da anladı yollarımızi sağlıklı bir şekilde ayirdik. Zaten deprem vesilesi ile 7 8 ayda unutulur gider.

      Ben kaybetmek korkuyordum rededilmekten korkuyordum ve hayatımda daha önce birine acilmamistim bu yüzden pratigim de yoktu. Özetle ne cevap alırsan al dürüst olmak iyidir!!!

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      okulda oldugumus için açık konusamıyorum şansım yok çünkü kesin reddetcek ve okulda adımız çıkacak

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      hee seferinde kendi kendime affediyorum onu sonra tekrar üzülüyorum

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Bende aynı siniftayim iste. O dediğini anca karaktersiz biri yapar. Ayrıca seninle dalga geçerse ve adin çıkarsa aa yettiniz be siz neyin dalgası bu birini sevdim ve siz sevmediniz diye mi tum küçümsemeleriniz. Siz hiç mi aşık olmadınız ya da sevmediniz. Aynı şeyi size yapsalar hosunuza gider mi? Böyle bir şey yapma hakkınız yok! Bana böyle bir şeyi yapmanızı istemiyorum eğer yaparsaniz kisilik haklarina saldiridan davayı acarim.

      Bu son kısıma gelmeden defalarca kez istemediğini söylemen ve seninle hangi konu olsun dalga geçemeyecekleruni söylemem lazim. Zorbalık disiplin suçu oldu. Kanıt toplar şikayetçi olurum de.

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Sen doğru lafı bulursun. Sana şöyle söyleyeyim ben ondan 17 mesajlar sosyal fobiyi yaşadım sosyal fobide kendini hakkını savunmak Ne bileyim insanlara kendi düşüncelerini söylemek gibi bir şey yok daha çok korku üzerine geçen bir rahatsızlık tamam mı Ben Bu Yüzden Terapiye gitmiştim ve 9'lu benim de dış göründüğünden dolayı dalga geçiyorlardı Hatta bir tane sınıf arkadaşı vardı gayet böyle çocuk sevmiyorum espritüel yürü bir ara önde oturuyorum iki kişi geldi dedi ki bu çocuk senden hoşlanıyor Ben dedim ki benimle dalga geçmiş saçmalamayın sonra bu çocuk ağlayarak geldi pencere kenarına 3-5 arkadaşıyla hepsi bana bakıyor Ben de Acaba gerçekten böyle bir şey mi var diye bir hafta içerisinde gittim sordum çocuğa üstü de yanında bir arkadaşı varken o yanındaki arkadaşa da samimi ve iyi niyetli biri olduğunu düşündüğüm için ve yalnız yakalayamadığım için onun yanında sordum O da dedi ki yok öyle bir şey başka bir şeyin duruma üzülmüştüm Ben büyük bir ihtimalle Seninle birazcık Uğraşmak için yapmışlardır dedi sonra Tamamdır o zaman görüşürüz dedim Kendine iyi bak dedim O da tamam dedi sonra yanındaki arkadaş yüzünden dedikodu çıktı

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Oo Damla falan filan diyorlar Bu arada adım Damla Neyse bu 11 sınıfa kadar sürdü Ben başka bir sınıftaydım ama her onların sınıflarındaki koridordan geçmek zorunda kaldığımda mesela Tuvalete gitmek için Çünkü kızlar tuvaleti o taraftaydı yani Adamın zikredip Damla Oh falan diye bayağı rencide ediyorlardı ve ben sessiz kalmam gerektiğini düşünüyordum 11 sınıfta sosyal Fobi tedavisi görmeye başladım 2-3 ay sonra 11 sınıfın 1 döneminin sonlarına yakın bir aydı aralık ayı gibiydi merdiven de gördüm dedim ki ben bundan rahatsız oluyorum konuşayım baktım bir 5 dakikadır Hani kalabalıktan dolayı yavaş yavaş iniyoruz hemen çektim Dedim ki Merhaba seninle bu konu hakkında konuşabilir miyiz

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Seninle bir konu hakkında konuşabilir miyiz dedim O da tamam dedi Tabii dedi geldik böyle kapının ağzında konuşuruz arkadaşları da 3-5 adım ötede dışarıda onları bekliyor Hadi oğlum gel boş ver bunu diye

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Yani bunu demek de çok iğrenç bir tavır yani böyle bir zorbalığa maruz kalıyordum ve Yani açıkçası psikolojimi genel anlamda gördüğün zorbalıklar benim bozdu Bayağı yani şu an onları toparlamaya çalışıyorum çünkü hayatıma bunlardan dolayı yalnız kaldığım için çok kötü birini aldım bayağı böyle patolojik bir bakaydı Ve açıkçası hayatımın bir dönemini mahvettim Şu an belki daha farklı bir hayatım olabilirdi Ya elbette ki uğraşacağım devam edeceğim daha 21 yaşındayım ama o kadarını hak etmiyordum ve ailem de Açıkçası bu konularda hiç yanımda olmadı Hep kendilerince onlara atmıştı ben suçluyum falan onlar Kendi hatalarını kabul etmiyorlar ya da işte ben kendim açıklamaya çalıştığımda üzüldükten sonrasında tekrardan canımı yakmak için uğraşıyorlar falan o yüzden ben de saldım işte iki yıl içerisinde gidip kendi hayatımı kuracağım açıkçası bir daha ailem yüzünü görmeyeceğim

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Neyse işte devam edeyim dedim ki bak Hani geçen yıldan bu yana sürekli benim adımı koridorda zikrediyorsunuz ve bu durum Maalesef senin Damla Candan hoşlanıyor şeklinde oluyor dedim E ne yapabilirim falan dedi bu Ben dedim ki bunu böyle bir şey olmadı halde Biz sene boyunca benim adımı zikredemezsiniz dedim ben açıkçası ilk başta cesaret edemediğim için böyle bir konuyu konuşmadım ama dedim Şimdi gerçekten bu konu aşırı rahatsız olmaya başladı ve benim çevremdeki olayları bitenleri etkiliyorsunuz yaptım ve bu hoş bir şey değil dedim iki saat anlattım 2 saat bunu yapamazsınız yapamazsınız yapamazsınız dedim Çocuk her seferinde her cevabıma karşılık o bana değil onları söylemen lazım dedi Ben de dedim ki bak bu senden çıktı dedim ben sana gelip yanına sordum dedim Sen de düzgünce ham dedin zaten hani böyle bir durumum olsa sana gelip de haberle hoşlanıyorum derim değil mi dedim mantıken dedim

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Ama siz sınıftaki dalga durumumuza yeni bir tanesini ekleyip beni rencide ediyorsunuz dedim ve bu hiç hoş bir bir şey değil dedim Aklıma tecavüz ediyorsunuz dedim ve ben artık Bundan yoruldum dedim Yani lafı Söyleyin işte onlarla konuş falan filan deyince dedim ki bak bu durumu çıkaran sensin çünkü ben seninle özel bir şekilde konuştum ve yanındaki arkadaşınla birlikte Benimle ilgili dalga geçmişsiniz o arkadaşına en kötü senin dur demen gerekiyordu Hadi ona diyemedin sınıf içerisine ya da genel durumda ya bak bu kadar yapmayın demen gerekiyor çünkü dalga eç sen de giriyor Bu durumun farkında mısın dedim İki saat senin adını zikrediyorlar yaptım sen rahatsız olmayabilirsin ama ben rahatsız oluyorum dedim Bunu bitirmesi gereken kişi sensin yaptım ardından şunu da ekledim Bak zamanında hatalar oldu işte ben de Hatalar yaptım Sen hatalar yaptın Siz hatalar yaptınız ki Aslında ben hata falan yapmadım abi bildiğin dış görünüşünden dolayı dalga geçiyordum onları içini ferahlatmak için böyle dedim yani derken bile rahatsız oldum sana açık ve net konuşayım Ancak bunu geride bırakmanız lazım dedim ardından vazgeçtiler tamam deyip gittiler yani çok fazla ısrar edince ve bir daha böyle bir konu hakkında konuşmadılar kendi işlerini konuştular mı bilmiyorum ama her benimle karşılaştıklarında içlerine Dönüp yüzüme bakmayıp devam ettiler Yani özetle bu durum bitti

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Senin sadece tek yapman gereken ve tek yapman gereken onlara dürüst olman ve bundan son derece rahatsızlık duyduğunu söylemem ve mantıklı sebeplere dayandırma Onların da vicdansız olduğunu kabul ettirmeyi sağlama ama vicdansız olduktan gidip de vicdansızsınız demeyeceksin bak yaptığınız davranış sence sana yapılsa nasıl olur diyeceksin ya da bak bu davranış hangi kategoriye giriyor diyeceksin anlayacak karşıdaki ya da çevrede onları öyle bir rezil edeceksin ki insanlar tarafından ki zaten benimkilerin yanında da insanlar vardı artık daha fazla uzamasın ve kızgınlığımı da fark ettikleri için bitirdiler gerekirse deyince de edeceksin ya seni rencide edebiliyorlarsa Sen de onları rencide edeceksin Hani sen bir halt yapmıyorsun büyük bir ihtimal Hani bir noktada iyi niyetli davrandığından ya da hakkını yedirdiğin için Millet senin üstüne çıkıyor Kendi o egosa savaşını hani bir balta hesap olamamış sadece ortamda böyle görünmek için görüntüde İşte en eziğini ezmeye çalışıyorlar ki iyi niyeti eziklik sanıyorlar ikincisi Biz hakkımızı savunmadığımız için kendimizi ezdiriyoruz O yüzden eziklik kategorisine giriyoruz ama sadece biz kendi hakkımızı savunmadığımız için kendimizi eziyoruz yoksa ezik bir kişilik olduğumuz için eziklik damgasını yemiyoruz ya da ezik olmuyoruz Bunu aklından Sakın çıkarma

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      E günün sonunda sustular ne oldu bir daha da bir buçuk yıl boyunca bunları ne karşılaştım Ne görüştüm 2 bölüm daha var 12 sınıfta oldu ama temeli 11'den atıldım şöyle 11'de bir tane kız vardı ve 9 sınıfta 19 Mayıs etkinliklerinden bir ay belki 2 ay önce ben bir tane biriyle tanıştım kuzenimin sınıfındaydı konuşuyorduk işte arkadaşımdı bu arkadaşında bir arkadaşı varmış sınıfından beni onunla tanıştırdı ayaküstü en fazla bir 10 dakika falan sürdü ve kız beni dış görünüşünden dolayı maalesef işte ailemdeki Yaşın daha gelmedim muhabbetlerinden dolayı çok fazla zorbalık uğradım ne yalan söyleyeyim devam edeyim İşte o kız beni 9 sınıfta 10 dakika dostu ayakta küçümseme Hatta gitmek istediğini bununla mı konuşuyorsun dediğini duydum Aradan 2 yıl sonra aynı sınıfa düştük Biz TM seçtiğimiz için o zaman tabii imajın farklı ve kız benimle arkadaş olmak kendi grubuna dahil etmek istedim Daha sonrasında Bu esnada Tabii önce yeni bir kız gelmişti Aslında normal görünümlü de işte onlara uymuyor diye dalga geçiyorlar kızdı Hani iki sıra yandaki Hani belki bir davranışını görüyor eleştiriyor anlarım da dedim Bir de bunlar benim eski arkadaşlarımdı maalesef ve sıra arkadaki yani benimle 9'da dalga geçen ve onun yanındaki arkadaş dalga geçiyorum günün sonunda ben kız kendi derdini anlatırken bilerek yüksek sesle onlar bir kendilerine baksın Önce dedim O günden sonra anlayış gösterdikleri ne varsa anlayış göstermeme ve benimle bazı konularımdan anksiyete durumundan dalga geçmeye başladılar bir yıl sonra aynı sınıftayız Bu sefer onun bir yanındaki arkadaş arkada oturuyor ben iki önünde oturuyorum benim yanımda da işte ben 1.70'im çocukta 1.75 1. 80 ralığında bir çocuk oturduğunda matematik dersinde Hiçbir şekilde kızmıyorlarken ben geçince yağ

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Damla önümüzden çekinir misin falan yapıyorlardı Ben de günün sonunda dedim çok sinir oldum bu durumdan dedim ki senin derdin ne Sadece bu o değil çocuk benden 10 santim uzun dedim ama o eğik duruyor falan dedi Sen dik duruyorsun dedi İyi de güzelim dedim o Hani onun dik durmadığı hal benim normal boyum dedim Ben dik durunca Teknik olarak aynı boya gelmiyor muyuz dedim olsun falan yaptılar Şimdi yine de direttiler en son dedim ki senin geçen yıldan bir derdin var Anlat bakalım ne dedim biliyor tabii Onlar hakkında gerçekleri yüzüne çarpıttığım için içine sindirdi Tamam dedi Bundan sonra yapmadı Yani özetle insanlar tamamiyle bu bencillikleri kendi karaktersizliğinden dolayı yaparlar ve o dönemler o kadar kötüydüm ki aslında duygusal ve

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Ruhsal olarak o kadar kötüydüm ki böyle bir halde bile kendi hakkımız savunup çil yavrusu gibi dağıldıklarını gördüm yani o yüzden hangi kötü durumda olursan ol sadece hakkını savun bu kadar söyleyebilirim Bu an onun haricinde Ben de dolmuşum Dün annem de maalesef kendine toz kondurmaması yüzünden biraz kavga ettik Bugün de kötü bir rüya gördüm Hani kabus gibi bir şeydi onlarla ilgili O yüzden içimi de kendi kendime konuşup döktüm Daha sonrasında tekrar sana anlatmaya devam ettim öyle Yani hepimizin var benim de geçmiş değil bunlar Çünkü 2 yıl önce olduğu bütün olanlar Hatta iki buçuk buçuk yıl önce oldu ve hayatına çok ciddi patolojik bir vaka girdiği için sevgili olarak ben onun yüzünden yaşadığım ciddi sorunları daha yeni yeni atlatıyorum ve maalesef bazıları da zorbalığa uğrayıp yalnız kaldığım için yalnız kalmayı istemediğimden dolayı hayatımda uzun süre tutmuşum birazcık da aile dinamiklerim de bağlı özetle bir hata yaparsan diğer hataya da sebebiyet eder O yüzden sen hayatındakileri düzelt ki kendinde de varsa düzeltilmesi gereken düzelt ki domino taşı etkisi iyilikler için olsun yalnızca kötülükler için değil

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      o kadar uzun yazmışsın ve o kadar güzel anlatmışsın ki bu durumu

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      ne yapmam gerektiğini anladım gerçekten

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      Aslında ortamlara cok cabuk girerim ama insanlarla konusmaya biraz çekinirim o yüzden yalnız kalırım

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      bunun nasıl üstesinfen gelirim nasıl özgüven kazanabilirim yani

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Işine yaradiysa ne mutlu. Bende bu konuda cok fazla taviz vermiş biriyim. O yüzden seni anlıyorum. 😇

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Deneyerek ve her korktigubda adım atarak. Bunun yanında bir an durup cevrende gerçekten ne oluyor şeklinde 3. Gözden görmek ise yarar. Mesela sınıftasin ama bir an rahatsız oldun. O anda etrafına bak 3. Kişi olarak şu an ne yapıyorlar kiminin ders calistigini kiminin arkadaşları ile konuştuğunu ya da oyun oynadığını kiminin de kendi halinde resim çizdiğini göreceksin. Zaten sonra otomatik olarak endişem geçiyor.

      Bir de şey seni gerçekten destekleyen insanlarla tanış ve samimiyet üzerine kurulu dostluklar kur.

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Korktugunda adım atarak***

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      Beni üzenleri felan hayatımdan çıkarmam lazım galiba korkularının üstüne gitmeliyim

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      En kötü bir merhaba ile giriş yap kendini tanit ortamda bir muhabbet olduğunda düşüncelerini fikirlerini söyle bilgini de yalnızca bilgin doğru olduğunda paylaş, yeterli.

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      insanları fazla takmamak laısm galiba

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Ahh evet aynen oyle. Gerisi sende artık 😇

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      çok teşekkür ederim ya

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      çok yardımcı oldun gerçekten

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Ayrılırken kötü bir şey söylerlerse kizarlarsa ben böyle daha mutluyum inan umarim sende başka güzel dostluklar bulursun hoşçakal de

      ya da ortak ortamda daha sonraları trip ya da küçümseme yaparlarsa bana kizmani çok iyi anlıyorum ancak ben böyle daha mutluyum. Ayrıca şu anda senin yaptığın bu hareketler hem sadece seni aşağıya çekiyor hem de senden neden ayrıldığımı hatirlatmami sağlıyor. Hayatından ciktigin için teşekkürler de. 😊

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Ne demek Mehmet. Her zaman. Inan bana sosyal fobiyi arastirirsan bu konu hakkında zamanında ne kadar zorlandigimi anlarsin.

      Sevgiler 🙏

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      biraz da gerçekleri yüzlerine vurmak lazım galiba

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Evet evet aynen öyle gerçekleri yüzlerine vur ki hatalarının ve aslinda nasıl gorunduklerinin farkına varsinlar.

      Sadece bunları söylerken sogukkanliligini koruyarak söyle. Yeterli.

      Karşıdaki senin sakın kalmama şaşırarak zaten kendi yaptıklarını sorgulamaya baslar. Çünkü daha önce senin bu tepkilerine alışkın değil.

      Bunun haricinde bu konular hakkında kitaplar okuyabilir ya da bir şeyler izleyebilirsin. Bende en kısa zamanda baslayacagim 🙏

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      mesela sinirlendiğim bi olay olursa sinirli değilde sakin bi şekilde mi karşıya söyleyeyim bunu

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      neler okuyabilirim ki bulamadım hiç

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Evet aynen öyle sinirlensen bile sakince konuşmaya çalış ancak bazı durumlarda bu durumun hoşuna gitmediğini ve bunu istemediğini ve yapmasina hakkı olmadığını da düzgün ve sakin bir üslupla söylemem gerekiyor.

      Yorumla
    • sevgisaygıhoşgörü_
      sevgisaygıhoşgörü_
      +1 yıl

      Kitap konusunda açıkçası bende bilmiyorum. Sanırım ikimiz de zaman içersinde kendimiz arastirarak ve daha çok insani iliskiler edinerek gozlemleyerek öğreneceğiz

      Yorumla
    • mehmetttcetin
      mehmetttcetin
      +1 yıl

      Galiba öyle olacak ama dediklerini dikkate alıcam

      Yorumla
  • Arslans06
    Arslans06 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > İstersek huyumuzu, davranışlarımızı değiştirebilir miyiz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kendimizi değiştirebilir miyiz? 23 cevap verildi
Düşüncelerimizi değiştirirsek duygu ve davranışlarımız nasıl olur? 3 cevap verildi
Alışkanlıklarımızı nasıl değiştirebiliriz? 21 cevap verildi
Düşüncelerimizi nasıl değiştirebiliriz? 12 cevap verildi
Kaderimizi değiştirmek elimizde mi? 35 cevap verildi
Kaderimizi değiştirmek elimizde mi? 215 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨