



Depremin yerle bir ettiği Hatay'da hala umut var.
Ben çok endişeliyim sadece Hatay değil diğer şehirlerimiz, köylerimiz hepsi yerle bir oldu, nasıl her şey eskiye dönecek nasıl düzelecek 🥺 Peki sizin umudunuz var mı?




Depremin yerle bir ettiği Hatay'da hala umut var.
Ben çok endişeliyim sadece Hatay değil diğer şehirlerimiz, köylerimiz hepsi yerle bir oldu, nasıl her şey eskiye dönecek nasıl düzelecek 🥺 Peki sizin umudunuz var mı?
Benim hiç bir zaman için umudum yok maalesef. yani benim kendi hayatımda umudum yok maalesef. ama umarım insanlar için umut olur yani bu yaşadığımız yıkım bir süre sonra toparlanır ve acılar geçer umarım. herkse geçmiş olsun...
Bir şekilde tekrar yıkımlar inşa edilir hayat yolunu bulur ama ders cikartilmazsa bir anlamı olmaz. Gelecek kuşak yine aynı şeyleri yaşar.
Cevap
1Cevap
Yaşam olduğu sürece umut hep vardır
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar