Size, kendinizi en iyi hissettiren duygu nedir diye sorsam büyük olasılık sevgi (sevme/sevilme duygusu) derdiniz, peki kendinizi en kötü hissettiğiniz duygu nedir diye sorsam ne dersiniz?🤔

Size, kendinizi en iyi hissettiren duygu nedir diye sorsam büyük olasılık sevgi (sevme/sevilme duygusu) derdiniz, peki kendinizi en kötü hissettiğiniz duygu nedir diye sorsam ne dersiniz?🤔

Kendimi en kötü hissettiğim durum sıcak evimde sıcak yemekler yerken evladıma sarılırken sogukta dışarıda aç annesiz çocukların cennet Sabilerinin aklıma geldiği an kendimi çok kötü hissediyorum o an
Kötü hissettirecek birçok kötü durum olabilir 🤔 Ama duygu olarak hangi duygular kötü hissettirir 🤔
İlgisizlik kötü hissettir. Görmezden gelinmek, ciddiye alınmamak kötü hissettirir. Değer verdiğim birinin kaybı olabilir. Hayvanların acı çekmesi kötü hissettirir. Haksızlığa uğramış mazlum biri görmek kötü hissettirir.
Daha çok çıkar böyle kötü hissetmemi sağlayacak şeyler. Bunlar ve benzeri şeyler hangi duyguyla açıklanır ki 🤔
Şu an görüşü yazarken aklıma beni kötü hissettiren anılar geldi. Sorduğun soru beni kötü hissettirdi 😅
Duygularınızı tanıyor musunuz? bunu merak etmiştim aslında😄Sonuç, onları üzen duygularda olsa güzel cevaplar geldi herkesten. Bizi en çok üzen duygumuz asıl zaafımız. Çünkü o duyguyu zamanında çok güçlü yaşamışsın ve şimdi ki hayatında o duyguya benzer en ufak bir şey hissettiğinde hep o geçmişteki duygunun acısını şimdiye taşıyoruz aslında. Mesela şu an "Sorduğun soru beni kötü hissettirdi" demen gibi, sorum değil, seni üzen aslında geçmişte yaşadığın o duygunun izi.
"İlgisizlik kötü hissettir. Görmezden gelinmek, ciddiye alınmamak kötü hissettirir" (Değersizlik)
"Hayvanların acı çekmesi kötü hissettirir. Haksızlığa uğramış mazlum biri görmek kötü hissettirir."(Çaresizlik)
hangi duyguyla açıklanır ki? dediğin için belirtmek istedim.
Allah razı olsun artık hangi duygular olduklarını biliyorum. Kendimi kötü hissettikçe gelir buraya yazarım. Bana beni kötü hissettiren duyguyu söylersin 😄
ahahahaha rica ederim. İstediğin zaman gel duygudostum 🤣🤣
Sorduğun soruya sen cevap vermedin 🤔
Seni ne kötü hissettirir 🤔
Soru soranlar sorulara kendileri adına neden cevap vermezler ki 🤔
Birine sadece adını sorup kendi adını söylememek gibi bir şey bu 🤔
Her soruma önce ben cevap veririrm 😂 İlk defa cevapsız bıraktım çünkü zaafım bilinsin istemem. 😂 Ben hiç derdim yokmuş gibi takılmayı seviyorum jdjsadjsad
Söyle söyle. Şurada biz bizeyiz ayol kim görecek 😂
Derdini söylemeyen derman bulamaz. Belki zaafını söylersen hemen bu zayıflığını etkili bir silaha çevirecek sihirli iksir hazırlamayı düşünebilirim senin için 🤔
yaaaa sen ne kadar düşüncelisin öyle😂
Bak yine soru sordun ama kendin cevap vermedin. Önce sen söyle. Ne kadar düşüncelisin 🤔
How much 🤔
😂😂 ben fazla düşünceli biriyim. Gereksiz şekilde.
Herkes cevabını verdi gitti. Şimdi sen söyle bakalım seni kötü hissettiren duyguları 😂
Aha yine cevap vermemişsin yorumuma bu kaçıncı😱🤨😡 birde ucu kapalı yorum atıyorsun diyosun buna bile cevap vermemişsin kalkıp birde bana trip attın o kadar 🤔😡 görürsün sen🤨🤨
Yaptığım şey için bana kızan kişinin aynı şeyleri daha önceden bana yapmış olması 😡 yani birileri yaparken sorun olmayan şeylerin ben yapınca sorun olması en kötü hissettiğim duygu😡🤨
Tabi kesin öyledir 😂 baktım ki soruma cevap vermiyorsun sustum 🙄 benimkiyle seninki bir değil biliyorsun 🙄
Hala daha cevap alamadım 🙄 bu soruyu sorduğun an vereceğin cevap bu değildi. Bu verdiğin cevap konuyu değiştirmeye yönelik bir cevap 😂
O ne öyle onun oyuyla benimki bir mi der gibi🙄🤨 kıvırma hiç 🤔 cevap vermemişsin hala kalkıp sen cevap vermediğin için vermedim diyosun ki cevap verdiğim halde🙄 püüğ sana insan nunusuna bunu yapar mı🤨🙄 birde beni suçluyorsun😪
Cevap vermiyorum sana cevap verince cevaplarımı cevap olarak kabul etmeyip cevap vermiyosun 🙄
Son paragraf çok güzel 😂
Senin yaptığını yapacağım.
Demek ki kızdırdın, bir şey yaptın ki cevap vermedim. Veya verdim de kaldırıldı. Modların oyunu buuu 😳 diyeceğim 😂
Cidden modların oyunu olmasın 🤔 veya sen sildin belki 😡
Bana benim taktiklerle gelmez misin acaba 🙄
Ben o taktikleri yapmasını biliyorum, bana döndüğünde napacağımı bilmiyorum 🙄 hiç dönmedi çünkü 😂😂🤭
Bana da benim taktiklerim dönünce tıkanıyorum. Çareyi senin taktiklerde buldum 😂
Ahahaha mantıklı 😂🤭
Ama bunu bulmuş olman işime gelmedi be nunu😂😂
Bana benim taktikleri uygulamazsan senin taktikleri kullanmam sana karşı 😂
seninle baş etmenin yegane temeli o taktikler 🤔 üzgünüm nunu 😂
Ben de üzgünüm. Başka çarem olmadığı için kullandım 😂
haaa beni yorumsuz bıraktın işte 🥺 bunu unutmayacağım nunu 🤨 soru sildin bana 2 saat sonra yazdın diye o kadar trip attın bana kaç saat laf anlattım sana 🥺 sen kalk beni cevapsız bırak görürsün sen 🥺😪 bana 3 5 tişörtünü yolla anca yeter çok ağlicam bu sefer 😭
3-5 mi 🙄 senelik mendil ihtiyacını mı karşılayacaksın 🙄 iyice mendil belledin beni 🙄
sen çok ağlatacaksın beni napaym ağlatma ozaman 🤨🤨🤨
Ülen ben nunumun gözünden yaşı sadece güldürerek akıtırım 😡 ağlatmam 😡
yieaaa nunuuuu 😇🤩 bak 4 u ile yazdım 😂😂😂😂🤣🤣
U su uzadıkça daha iyi oluyor dimi 👀
Nunuuuuu 😇 iyi ki varsın. 19 haziranın kutlu olsun 😂
Bir efsaneye göre nununun u'su uzakdıkça ömrüde uzuyormuş 😱😂
yieee nunuuuuu sende iyi ki varsın 😇
19 Haziran ne ki 🤔😂
Çok fazla uzun ömürlü olmayalım bence 😂
19 Haziran ne mi 😳
Dünyayı varlığınla şereflendirişinin 10752. günüydü dün 😳
Bugün 10753 😇 20 haziranın kutlu olsun nunuuuu 😂😂
Salladın dimi🤔 hesaplamış olamazsın 😂 yoksa yoksa sahiden 10752. Günümmü😱
Bende seni hesaplayacağım nunu😇 10753 + 5 ay 😇
Günümüz kut'lu olsun nunu🥳🤩 her günü kutlayalım her nunu günü kıymetlidir 😇
Hesapladım 😂 ne sallaması 😂
Yarın 10754. gününü kutlarız 😂😂
Bak bak üstüne 5 ay ekliyor 🙄 tam değeri bulamazsın öyle 🙄
Her gün yeniden doğuyorsun maşallah yetişemiyorum sana napim 🙄🤭🤭
Not alayım bunu mutluluk defterime 😇 10754 gündür yaşıyor olacağım bence bu bi mutluluk 😂
Yarın 10754. Bugün 10753 ü kutluyoruz 😇
Düz hesap 20000 gün yaşamak için 14.10.2048 tarihinde helvanı yememiz lazım 😂
Oh oh iyi baya sevdim bunu😂 tam 20k günümü doldurup dünyadan emekliye ayrılacağım😇
55 yaş filan yapıyor ama 🤔 biz 50 diye anlaşmıştık 🤔 ama olsun 55 de iyidir 😂
50 de hazırlanmaya başlasam 55 de anca yetişirim ben 😂😂
Ne yapacaksın beş yılda 😂 ibadet borçlarını mı yerine getireceksin 😂😂
ecele ansızın yakalanmak istemem 😱 mesela en güzel günümse veya en sevdiğim yemeği daha yutamadan nefes boruma kaçarsa 😱 kadınlar geç hazırlanır azrail de beklesin birazcık yahu 😂
Ülen ölürken de nazlanmazsın be 😂
Günü belli işte 😂 o gün bir şey yapma 😂 çık balkona çay veya kahve iç sadece 😂
al işte erkek milleti 🙄😂 son anımı şarkı çığırarak güle oynaya keyfini çıkarırım 🥳🥳 oturup bekleyemem 😂
Yarın öleceğimi bilsem şimdi sadece yatarım 😂
Yorgun ölmek istemiyorum 😂 😂
ebedi uyuyacağım zaten 😂 bir şeyin bile bile gelmesini beklemek 🤔bunalıma girerim ben hayata küs gitmek istemem yaşadım be diyeyim 😂
Fakirsin sen kendine gel. Yaşadım be diyecekmiş 😂😂 komik şey seni seni 😂😂
mesela yani 🥺😪
Gözüm açık gidecek yapılcakalr listemi tamamlamam lazım 🥺 o kadar zengin olayım bare 🥺
Yapılacaklar listeni atsana bana 😂
Sen bir uygulamanın giriş bilgilerini arayacakrın. İçinde videolar olan uygulama. Ne oldu o iş 🤔
Ohooo buldum bile izledim hepsi duruyor 😂😂
Yapılacaklar listenle beraber onları da at 🤭 komik şeyler var gibime geliyor orada 😂 😂
Atmam videolarım kimsenin telinde duramaz 😂 foto bile başkası çeker yaa kalabalık gurupta ondan bile rahatsız olurum 🤔
Bu konuyu daha sonra tekrar konuşacağız 🤭🤭 şimdilik kapatıyorum 🤭😂😂
😂😂😂
eyvahhhh eyvahh 😂
Cevap
17Cevap
Kendimi en kötü hissettiğim duygu sevilmemek. yani bir kez bile seven birisinin çıkmamış olması daha önce
Duygusal olarak diyorsun, sevilmeyecek bir insan değilsin ki ve de zaten seviyozzzz seni Barış 😍🙃 Duygusal birini de bulursun merak etme : )
teşekkürler umarım :) 💕
Yaptığım bir hatayla yüzleştiğimde kendimi çok kötü hissetmiştim.
babam gözlerimin içine baka baka kaşlarını çatmışsa, korku
: ((
Çaresizlik.
Çaresizlik duygu değil diyenler cıkarsa dalarım.
Çaresizlik de bir duygudur, yalnızlık gibi vs. Aksini iddia edenin beynini açar bizzat ben yerleştiririm, oda olmadı kitabı gözlerine sokarım anlarlar mı bilmem 🤔
Her şey iyi güzel de kitap ne kız torti?
ahahahaha gugıldan mı göstereyim 🤔 İnkar ederler diye şey ettim🤔🤣
Öyle ihtimal var yani , sanmıyorum 😂
Sen dalarım deyince gaza geldim heralde 😂 ne bulsam yapıştırıyım suratlarına dedim 😂
Sen baya kafatası ayırıp içine bir şeyler sıkıştırdın kız 😂😂
Oysa çok minnoş bir insanım ben yapamam ki öyle şeyler 😂😂 şakka o şakka 🤪
Bunu yapacagına yemin ederim ama ispatlayamam.
Hak edene hakkını veren bir kadın imajı var sende 🤔
Var var 😂 Ama fiziksel temasta bulunmam 😂Laf anlamayan biriyse asla muhatap olmam, bir bakışım var yerin dibine sokmalık onu atarım 🤣
Fiziksel temas akıl işi değil ki 😂 şey mi gözler kalbin aynasıdır.
Al bir boş söz daha 😂
ahahahha 🤣 ataların işi gücü yok her harekete bir cümle kurmuşlar 😂 Mesela şey mi oldu? Yemek yenicek ve çok sıcak biri o anda kaşığı daldırdı attı ağzına, yanınca ikinci sefer üflemeye başladı atalar dur şuna söz yazıyım mı dediler nasıl oldu bu iş 🤔
Benim daha çok merak ettiğim bu işsizler yanında katip falan mı dolastıroyormuş 🤔
Not al bunu bunu da not al 😂 ata olmak vardı bee 😂
yaz kızım 😂😂 işin cümle kurmak 😂
Dagınık cümleleri akşam katip düzenliyor falan 😂 tribe girdim bak cok saçma ya 😂
saçma maçma ama ata olasın geldi 😂
ata gökhan🤔 gökhan ata🤔isimde uyuyor he ata olacak adammışsın 🤣🤣 Yanlış çağa denk geldin 😂
Harbi heee tam uyuyor 😂 hz. Ata gökhan efendi hazretleri 😂
Benim mızrak yay hayvan avlamam lazım denk geldiğim döneme bak 🥺
bi koyunu çevirme yapıp yiyecek adam sen git gramla et yiyecek döneme denk gel 😂😂 üzüldüm bak 🥺🥺
Offf bir de kendini postuna sarıp yagı içine hapsedip öyle yiyeceksin 🤤 cok zorsun ahir zaman. Ne alaka bilmiyorum ahir zamana bagladım 😂
Buralar eskiden dutluktu gibi oldu bu 😂 koca çevirme koyunu duyunca ne dediğini şaşırdın 😂😂 bi bacağını da bize verirsin 🥺
koyunun 🤣
Bir bacak iddialı ama severim iddiaları 😂😂 2 bacak vereyim tartışma cıkmasın torti 😂
Yaaa hep aynı muhabbet "sen yiyebilecek misin" 😂 2 ver sen önce gözüm doysun 😋😎
Aynı muhabbet mi 🤔 dur dur tekrara düştük deme hiç sevmem 🥺
Tam yiyemem ama 2 kişi kuzuyu bitirmişliğimiz var 😂
yok ne zaman yemek yesem tabağı öküz gibi doldurduğum için diyorlar 😂iddia severim yiyemezsin yapıyosun ya ondan didim 😂
2 kişi çok çok iddialı maşallah 😱direkt yut löp diye 🥺
Yemek öyle yenir ki zaten. Azıcık yiyenlere kuş diyorum ben 😂
Baya yedik 2 kişi ya löp löp gitti valla 😂
Ama şu an daha önemli bir şey var 🤔 zippo stokları yenilemiş 🖤
Mirasını çakmağa yatırıyorsun diye düşünüyorum 😂
Henüz değil ama olacak gibi. Eski koleksiyonum uctu gitti yeni yeni basladım tekrar.
Ooo 😎 Çakmak isteyenlere tavrını merak ettim 😂😂
Koleksiyondan babam istese vermem 😂 cok cok samimi arkadaslarım istedi ‘ size baska çakmak alayım bunları istemeyin ‘ dedim. Cok kişiye çakmak almak zorunda kaldım 😂😂
bak buraya şaşırdım 😂"gidin kendinize alın" yapmanı bekliyodum 😂
Yok yapmam yapamam onu ya. Hee normal bir arkadas olsa ‘ sen kim kopek lan ‘ derim ama samimi arkadaşlara yapamam onu 🥺
hadi yaaa 😏 bende www.beymen.com/p_isaia-yesil-logo-detayli-erkek-terlik_1178339 bana bunu al yoksa çakmağını alırım diyecektim 😏
19.000 terlik 🤔 bu fiyata almam kesin bir haltı vardır bunun. Yoksa neden bu kadar uygun olsun.
Maksimum tc kafası buyur 😂😂
ahahahahhaa 😂😂
fiyatına odaklı olduğum için erkek terliği olduğuna bile dikkat etmemişim 😱 olsun al sen ben giyerim sorana param buna yetti derim artık 🥺
İnan fiyatı görünce hemen kapattım bende bakmadım cinsiyet olayına 🥺
Estağfurullah o bizi giysin 😂
ahahahahah 🤣🤣 o kim yaa hıh 😏 beleş verseler giymem 😂 hemen pisleşeyim 🤣
O zaman canını sıkacak bir cümle kuracam hazır olunca hazırım de 🥺
hazırım 😱
Bu tarz ürünleri düşünmeden ‘ aaaa güzelmiş ‘ diyerek alacak yüzlerce insan tanıyorum 🥺
gözüm kanıyor 🥺 gözümü kanatmaya ne hakları varsa 😱
sadece fiyata bakıyor atıyor sepete yeterki en pahalısı olsun 😂 en korkuncuda şey kendilerini çoksel sanmaları 🥺
Fiyata bakmıyorlar ki işin tuhaf yanı o.
Bak basımdan gecen olay. Bir tane deri ceket beğendim yanımda genel müdür falan vardı. Cekete şöyle baktım ‘ güzelmiş heee ‘ dedim. Genel müdür beğendiysen alalım dedi.
Girdik mağazaya denedim kalıp gibi oldu. Adam sormadı fiyatını ‘ lürfen paket yapın ‘ dedi.
Satıcıya fiyatını sordum 38.000 lira. 🥺
Kalsın dedim. Genel müdür ne yapacaksın fiyatını beğendiysen hediyem olsun , dedi. Kabul etmedim. Almadan çıktık 🥺
38k hediyemi 😱 Ben anlamıyorum bu kafayı 🤔
Eeee şey genel müdür bana hediye etmek isterse link atabilirim 🥺 ben kabul ederim 🥺
Yurt dışında dönsün iletirim 😂 geçen bağışlarda 1.5 milyar lira bağışlayan biri 🤔 gerisini sen düşün.
Bu adamların para ile artık işi yok. Güç , imaj ve piyasada saygınlık. Bütün dertleri bu.
ilet ilet unutma😂
Piyasada onu gerektiriyor ama 🤔
Neyi unutmayacam 😂
Piyasa onu gerektirmiyor aslında. Bunlar yediği içtiği gitmeyen adamlar ama devamlı bir sidik yarışı içindeler 🤔 tuhaf kafalar be torti cok tuhaf 🧐
Neyi unutmayacanı unuttu 😱
Sahte samimiyet 🤔onlar içinde güç gösterisi bu 🙄çoğu böyle garipsemiyorum ben 😏
O zaman ben yatayım torti. Zabanan erkenden kalkıp modern kölelik yapacam 🥺 iyi geceler , ne diyorduk kendın için kendine iyi bak !
Görüşürüz 👋🏼
İyi geceler modern köle 😂 görüşürük 🖐️
Eyvallah torti 😂
Güvendiğim yapmaz bunu ya dediğim kişinin sırtından bıçaklaması
Herkes her şeyi yapabilir oysa
Şu ana kadar evlenip yuva kuramadım baba olmayı çok istedim nasip olmadı
Vakti var demek ki, illa ki olur hayırlısı olsun.
Köpeğimi sahiplendirmek zorunda kaldığımda yaşadığım duygudur..
: (( içim cız etti
Üzerinden yıllar geçmesine rağmen hala kendisini düşünüp, üzülüyorum..
Çocuğun gibi bakıp ilgileniyorsan unutamazsın : ((
Umarım iyidir diyelim.. Sorun sayesinde kendisini anmış oldum, teşekkürler..
Umarım🙏 rica ederim
Endişe veya stres diyebilirim. Bu ikisi kadar kötü hissettiğim bir duygu durumu yok.
Çaresizlik, umutsuzluk, bıkkınlık... Hepsi bir arada yaşandı maalesef.
İhanet görme ve vefasızlık görünce fedakarlığa karşı yapılan alçakça şeyler
Tüm duygular, ruhsal olarak çöktüm.
Mutlu olmak kötü hissetiriyor bana
Nasıl? Neden ki 🤔
Mutlu uyandığım günün sonu hep mutsuz ve kötü geçer bu durumu yaşamayı hiç istemiyorum hep mutsuz olsam diyorum
: (( aynı şeyi bende zamanında düşünmüştüm çünkü aynı dediğin gibi oluyordu. "Yeterki kötü olmasın ben mutsuz olsamda olur" diyosun ama sen mutlu da olsan mutsuzda olsan olacakları değiştirmeyecek bu durum. Birgün komple mutlu veya mutsuz geçmiyor, ikisi de illa ki olacak. O yüzden mutlu anları yakalamışken keyfini çıkarmak lazım.
Haklısın eskiden daha çok oluyordu mutlu anlar yaş ilerledikçe azalıyor ve hatta kayboluyor
maalesef. O yüzden arada kendini şımart : ) Kendine ödül ver
Hayatta kalmam benim için büyük ödül zaten
Vicdan azabı, kıskançlık, hayal kırıklığı..
Tüm negatif duygular
Öyle bir duygu yaşamadım yaşamakta istemem
Kendime olan nefretim.
Merhametsizlik
Aldatılmak sevdiğim kişinin beni sevmemesi
Başarısızlık
Mükemmelliyetçimiyiz 🫤
Maalesef
biz biriz : )
Ahaha eveet törpülemeye çalışıyorum ama nafile
bendede : (
Toplum içine aşırı özgüvensiz çıkmak
Bu çok zor bir şey olmalı 😏
Yalnızlkk
Huzursuzluk
Çaresizlik sanırım
Terk edilmek
Merhamet ve merhametsizlik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?