Hiçbir yeteneğim yok. Neden? Hani herkesin bir yeteneği vardı?

Arkadaslar dunyanin en düz insaniyim. Ne bir hobim ne bir yeteneğim nede belirli bir bilgim var. Hayatta tamamen sıfırım. Kendimi gelistirmek istiyorum ama hicbirseyden zevk alamiyorum. Dünyanın en boş oaket insanı hissediyorum kendimi. Testler vs denedim onlar da boş. Ot gibi yaşıyorum. Benim gibi olupta kendini keşfeden var mı?
Hiçbir yeteneğim yok. Neden? Hani herkesin bir yeteneği vardı?
Cevapla