Herkesde yetenek var sans var bende hic biri yok?

Meslek yok arkdas yok iyi bir aile yok sevgilide bulamıyorum bendne hic bisey olmuyor artik motivasyonum yok piskolojim bozulcsk ne olcak böyle her isim ters de gidiyor yasmaakran yoruldum ne kadar edikim avrupada yasiyorum uzun zamandır asosyaliktan almanca öğrenemedim utangacim kimse deger vermiyor hevesim kalmadi hayata karis aioem ustume geliyor ne yapcam bilmiyorum kirec kosmetik aklima geliyor meslek olarak aciyorum kendime cok sansizim bugun meslek icin basvurmaya gittimd ekadin bana senden temizlikçi oluyir baksa bir bok olmaz akilsiz gibisin falan demeye basladi agliycakrim

Herkesde yetenek var sans var bende hic biri yok?
Cevapla