Okbyim ve aklıma çok kötü şeyler geliyor napıcam?

Beni anlayabilecek bir psikolog bulmak çok zor öğrenciyim aylık gelirim 1/2 bin tl bundan 200 tl psikoloğa verdim o ise çözümü söylemiyor uzatmaya çalışıyorlar. Burdan biri psikoloğum dedi adama sorunumu anlatınca benimle dalga mı geçiyosun dedi diğer sorunumu anlatınca görüldü attı engelledi mal adam ben napıcam psikoloğa vercek param yok

Güncellemeler
+1 yıl
Şerefsiz herif ben söyledim beni herkes anlayamaz diye niye anlattırıyorsun uğraştırıyorsun hiçbir halt bildiği yok
Güncellemeler
+1 yıl
Annem mesela misafir gelmeden bana suçsuz olduğum halde bağırdı Allah bel@nı versin dedi ben de elbette misafirin karşısına çıkmadım misafirin karşısına çıkmadım diye akşam odama geldi sıkıştırdı ta bi kere bi yere mankenliğe gitmiştim de adam dolandırıc çıkmıştı ama hiçbir şey yapmamıştı diye kendi cahil kafasıyla o olaydan vurmaya çalıştı sen şerefsiz namussuz kızsın diye ya nedne bana bunu yapabildi beni sıkıştırma fırsatı o iğrenç kadına geçmemeliydi
Okbyim ve aklıma çok kötü şeyler geliyor napıcam?
Cevapla