Bir gün önce deprem üzüntüsü storysi paylaşan, diğer gün kafede müzik paylaşıyor. Üzüntüde samimi mi sizce?

daha dün deprem bölgesinden bir çocuğu paylaşıp bir sürü şey yazmıştı, ne kadar üzüldüğünü vs.. bugün kafede canlı müzik paylaşmış.

bana hiç samimi gelmiyor böyle

Bir gün önce deprem üzüntüsü storysi paylaşan, diğer gün kafede müzik paylaşıyor. Üzüntüde samimi mi sizce?
Cevapla