Düşünün ki böyle bir fırsat geçti elinize. Fakat sadece tek bir bilgi öğrenme şansınız var. Bu kendinize, çevrenize veya hayata dair tek bir bilgi olacak...
Neyi bilmek isterdiniz geleceğe dair?

Düşünün ki böyle bir fırsat geçti elinize. Fakat sadece tek bir bilgi öğrenme şansınız var. Bu kendinize, çevrenize veya hayata dair tek bir bilgi olacak...
Neyi bilmek isterdiniz geleceğe dair?

Ben gelecek de teknolojiyi öğrenmek isterdim sadece yani bundan yüz yıllar sonra mesela 3000 yıllarında teknoloji nasıl olacak bunu daha çok öğrenmek isterdim zaten hep gelecek de yaşamak isterdim ben. bu yüzden de genel olarak gelecek ile ilgili bunları bilmek isterdim yani zaman da yolculuk olacak mı ya da ışınlanma olacak mı gibi konuları bilmek isterdim daha çok.
Evet, zamanda yolculuk ve ışınlanma konuları hakkında ben de bilgi sahibi olmak isterdim...
İkiliyi severim, soldaki hasta ama...
O hasta görüntüsüyle bile geçenlerde bir poz vermişler, çok canım yandı. Çocukluğumun ve bence sinema tarihinin en esaslı bilim kurgu filmlerindendir.
Geleceğe gitmek, geçmişe gitmek daima büyülü düşüncelerdir. İnsanoğlu da daima buna merak vermiştir ama zaman makinasının icadı henüz gerçekleşmedi. Bilim insanlarının söylediğine göre geleceğe yahut geçmişe gitsek dahi, ancak bir izleyici olacağız. Öyle kelebek etkisi yok yani...
Bence bir şey öğrenmek istemezdim, çünkü bu erişemeyeceğim şeyler demektir ve hüzünlü olacaktır.
İkiliyi ben de çok severim. Bana da çocukluk yıllarımı hatırlatır kendileri. Ve şimdi de geçmiş çocukluk günlerime gelecek bugünden bakıyorum onlara baktıkça. Sizin de dediğiniz bir nevi kelebek etkisi...
Gelecekten ogrenebileceğimiz şeyin ise hüzünlü olması noktasında bilemiyorum. Aynı fikir doğrultusunda değilim bu noktada. Belki bugün bizi üzen bir durum, gelecekte bize mutluluk verecek olan başka bir kapının anahtarı olmuştur. Bunu bilemeyiz. Bu imkân olduğu halde bunu istememek de kişisel bir tercihtir tabii. Saygı duyarım. 🙂
Yani şey vardır insanlarda, ''kelebek etkisi olabilir. '' Bu yanlıştır. Bilim insanları diyor ki, gidip geçmişten minicik bir sözü farklı söyleyemeyiz, dahil olamayız. Ama gidip belki izleme şansımız olabilir, o açıdan dedim.
Gelecekteki iyi şeyleri hasretle, dayanamayarak ve müthiş bir keyifle beklemek; ya da, gelecekteki bir üzüntüye gitmemek için kalp yangınlarına ve üzüntülere de gark olmak, yine bu gidip tanıklık etme ile mümkündür. Ondandır görmemem en güzelidir demem. Teşekkür ederim ^^
Bu da tabii ki farklı bir bakış açısı. Ben de teşekkür ederim. Bu açıdan bakmamıştım. 😊
Çok düşündüm ama sanırım hiçbir şey bilmek istemiyorum ya. Gerçekten. En azında hüzünlü hiçbir şey bilmeyeyim, hayat geçmez öyle tetikte :) Kaç çocuk yapacak kadar kerizim onu bilmek istiyorum 😂 (mesleğim de çocuklarla ilgili o yüzden ☺️)
Ahahah çok iyi cevapp 😂 Kerizlik demeyelim de kaç kere tadacaksın o duyguyu diyelim 😄 Okul öncesi mi branş? 😅
Evet nokta atışı evdeki misafir çocuklarının da etkisi yansımış yorumuma 😂😂
Yaaa ne hoş 😄 Allah yardımcınız olsun hocam 🌸
Teşekkür ederim 🥰💖
Geleceğimi öğrenmek isterdim. Ne olacağımı, ne iş yapacağımı ve başarılı mıyım değil miyim bunu öğrenmek isterdim. Sen ne öğrenmek isterdin ¿
Soruyu ben sordum ama hazırlıksız yakalandım aynı soruya 😅😅 Geleceğe dair ne bilmek isterdim hiç bilmiyorum. Öğrenmek ister miydim o da meçhul. 😄
cvgcchh bende senin cevabını merak ettiydim. Aynen düşündürücü bir soru oldu, yaşayarak öğreneceğiz artık
"Sizin hayır olarak gördüklerinizde şer, şer olarak gorduklerinizde hayır vardır. Allah bilir, siz bilmezsiniz" diyor ya ayet. Üzerine düşündükçe aslında bunu düşündüm ister istemez. Belki geleceğimden gördüğüm şey benim şu anki benligime göre şer olan bir şey ama zaman içinde hayırlı bir şeye dönüşmüştür. O anki ben bunu idrak etmiştir ama şimdiki ben o durum karşısında kederlenecektir falan. Derin konular ya... İçine girdikçe çıkamıyoruz. 😅
He yaa bilmekte sıkıntı aslında. Dediğin gibi şimdi görsek oturup dertleneceğiz belki ama gelecekte havalara uçtuğumuz bir haber olacak. Allah'ın da dediği gibi bilemeyiz 🌼
Eyw eig için
Rica ederim 🌸
Cevap
9Cevap
Seveceğim erkekle ilk hangi şarkıyı dinleyeceğiz, bunu öğreniverem bi 😍.
😅😅 Fazla romantik bir dilek.
Romantikim elimde değil 😃
Ay hadi inşallah tez zamanda denk gelesin ya 😂🌸
Amiiiin 😍.
Bir beyfendi hakkında kesin bir bilgi öğrenmek isterdim..
Ne şekilde öleceğimi öğrenmek isterdim.
Yeni travma is loading olurdu 🙄
Hayatımın aşkını bulabilecekmiyim. Bulamıcaksam boşuna aramayım
Kaç yaşında öleceğimi
Kariyerim ne durumda?
Ahahah çok iyi soru. İnşallah iyi durumdadır 😄
19 yaşımı bana anlatsalardı keşke
Geçmiş oluyor ama o 👀
" Cahillik en büyük mutluluktur " hiçbir şey öğrenmek istemiyorum
Hayırlı olanı bilmek isterdim.
Evrenin kanunlarını.
Ne zaman vefat edecegim
Ne kadar sonra ki gelecekten
Herhangi bir gelecek... Bir saat sonrası da olabilir bin yıl sonrası da. Sizin kararınız.
100 milyon yıl sonradan bilgi isterdim diğer galaksilere gidebildik mi diye.
Birileri Ne zaman seçimi kaybedecek
dünyanın yok olacağı tarihi
Sayısal loto
Tanrı var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?