bugün atmden para çekiyordum bir teyzede bana dediki banada para çekermisin ben bilmiyorum dedi çok güleryüzlü bir kadındı bende tmam teyze dedim parasını çektim sonra bana çok sıcak bir gülümsemeyle al 20 tlde senin olsun dedi. Bir an yüzüm tebessüm etti kendimi değerli ve iyi hissettim. O an o kadının benim annem olmasını o kadar çok isterdimki. Benim annem olacak tip bir kere bile bana böyle hissettirmedi. Ne kadar bu kadını umursamıyorum muhattap olmuyorum desemde bi boşluk var içimde sanki bu kadın içimde bu boşluğu açmaya gücü nasıl yetiyo.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Arkadaşlar görüyorsunuz değil mi hayat işte... Birileri annesine böyle nefret kusuyor, birileri de benim gibi, annesi iyileşsin hayatta kalsın diye ağlaya ağlaya yalvarıyor Allah'a... Sizce arkadaşlar ben mi hak ettim! Hastane koridorlarında annem için korkudan titreyerek dolaşmayı?
üzüntünü anneni sevdiğin için bu yazıyı yazmanı anlıyorum belli ki harika bir annen var hasta olması kaybetme ihtimali bile seni bu yüzden bu kadar üzüyor ama kimi annelerde böyle nefret dolu yzılar yazdırır bilemezsin
o kadın geberse gerçekten umrumda olmaz o kadar nefret ediyorum kadını seven biri yok zaten çok kötü kalpli bi kadın
Ne yapıyor sana mesela? Nasıl biri? Biraz örnek verir misin?
ya bu kadın çok aşağılanan ciddiye alınmayan bir kadın kendi kardeşleri bile ciddiye almıyo genelde aklı kıt falan diyolar buna abimle ablam da dalga geçiyo bununla hatta bu konuşurken he he falan derler ama ben bunu yapmam hiçbir zaman bu kadında arsız gibi hiç üstüne aldırmaz belkide farkındadir bilmiorum yani kendi kendine yetemeyen bi tip sıfır ilgi sıfır değer verir. hastaydım üsümdeki battaniyeyi ısıttım dedi ki o benim battanyem ver dedi bende anne hastayım ısıttım başka yorgan yokmu dedim aldı üstümden onu. Yani kadında en ufak şefkat yok donuk ruhsuz bi kadın. Mesela durgun oldugum zaman beni gelir eziklemeye çalışır mutlu oldugumda bunun modu düşer yani çok özgüvensiz bir tip. Daha buaa benzer çok örnek var
Benim de annemle anlaşamadığım konular var. Tartıştığımız da oluyor. Ve her düşüncesini doğru bulmuyorum da. Ama kötü değil. Senin annen de değildir eminim ki. Sana bir zarar gelse dünyada en çok üzülecek kişi annendir. Aç kalsan, doymanı en çok isteyecek kişi de. Üşüsen bile, buna üzülecek tek kişi annendir. Anlaşamasan da.
abimi doldurup dkarısını dövdürtmüş oturmuş izlemiş kıza yardım etmemiş mesela. Engelli çocuga iğrenerek bakmıştı bikeresinde hayvan sevmez yemek verdiğimde kızan bir tip
Sen mutlu olduğun zaman mutsuz olduğuna inanmıyorum. Sana öyle geliyordur yani. Mutsuz olduğun zaman da mutlu olduğuna. Emin misin?
Kadını dövdürtmesi, hayvanlara yemek vermeni istememesi, engelli çocuğa iğrenerek bakması falan evet çok yanlış.
işte tanımadıgın için böyle konuşuyosun bu kadar kötü karaktersiz olamaz diyorsun iyi niyetinden ama emin ol öyle. Herles nefret ediyo bundan. Hani dışarda insanlara hep mutlu pozu kesersin ya insanlar zayıf anını görmesin diye bende o kadına öyle olmaya çalışıorum çünkü zayıf bi anımda ilk o kadın beni ezmeye çalışıyo. Bnde zaten adam yurduna koymam onu azarlarım bağırırm çağırırm abimle ablam yalakalık yapar buna ama ben bunu muhatap dahi almam.
yanlış tabi iyi bi kadın değil.. İnsan mutsuz olunca ilk gider annesi ona şifa olur gidersin derdini anlatırsın ben bu kadına niye güçsüz görünmemeye çalışıyorum hissel olarak demekki bana verdiği algı bu
kısacası oksijen israfı ya iyi tek bi yönü yok karının namaz kılıyo 5 vakitte insanlık sıfır
Yine de annenden nefret etme. Emin ol o seni çok seviyordur. Sana diyor mu mesela, o zararlı yeme. Ya da şundan da ye. Meyve de ye. Yani sofraya oturduğunda doymanı istiyor öyle değil mi? Kışın mont git, üşütme gibi şeyler söylemiyor mu? Yani özetle seni düşündüğünü gösteren şeyler yapmıyor mu? İyi dusun
söylüyo arada ama samimiyeti bana geçmediği için sevmiyorum kadını ben beni sevdiğini hissetmiyorum karşılıksız değil sevgisi anneninki öyle olmalı hepimize aynı davranır ama ablam genelde insanlara değerinden fazla değer verdiği için bu kadına çok samimi davranıyo değer veriyo ona bi görsen nasıl davranıyo canım kızım falan diyerek çok iyi şefkat gösteriyo anne dediğin karşılıksız sever gerçek anne budur o yüzden samimi gelmiyo bu kadın bana ben onun sevgisini kzanmak için uğraşırsam ben olmaktan çıkarım
Bence o seni çok seviyor. Kaybedersen ya da kaybetme tehlikesi yaşarsan çok üzülürsün. Senden ricam öldüğünü düşün bir dakika. Neler hissedersin? 🥺 Lütfen, annenden nefret etme. Seni en çok annen sever şu dünyada
Geberse umrumda olmaz bana değer vermeyen sevgisini göstermeyen birini çok seviyosam bende bi sorun vardır zaten neyini seviyimki bunun
Bence annene sor sabah. Anne ben sevgini hissedemiyorum, sen beni seviyor musun? De Ona. Bakalım ne diyecek
bunu n konusu geçti zaten ben seni sevmeye çalışyıorum yaklaştırmıyosun kendine diyo o kadar azarlıyorum bağırıyorum geliyo gene konuşuyo benle. Evet yaklaştırmıyorum kendime içimden gelmiyo çünkü sarılması bile sahte çünkü
Annene bağırma bir daha lütfen. Azarlama da.. Kabul edilemez şeyler bunlar. Ve bak annen seni çok seviyor aslında. Sen onun karakterini beğenmiyorsun tamam ama sevgisi tam sana. Lütfen yapma 🥺 hadi bak, kandil gecesi bugün dua edip uyuyacağım. Sen de annen hakkında tertemiz bir sayfa aç, öyle uyu
beni seviyor mu? nerden anladın bunu
Seviyor tabii. Bağırmana, azarlamana rağmen kim tekrar yanına gelip sevmeye çalışır ki başka?
bilmiyorum bana geçmedi o samimiyeti. genel olarak. yardımcı olmaya çalıştın farkındayım ama benim o kadını sevmem imkansız kendisinden nefret ettiren o bunu o yaptı. Ağzıyla kuşta tutsa ısınamam ben ona tekrardan
Ben biraz dua edip, uyuyacağım. Senin için de dua edeceğim bu sorun çözülsün diye. Yarın tekrar devam ederiz. İyi geceler 🤗
teşekkür ederim ne kadar iyisin inşallah annen iyileşir bir an önce umudunu kaybetme
Amin, inşallah.. Teşekkürler 🥺💞
Al şu 40 tl yi tüm bu yasananları unut
ma*l mısın mesele paramı