Tanrı neden bazı insanları çirkin yaratıyor?

Sorum ciddi. Bilerek mi yani amacı çirkin yaratmak mı öyleyse sebebi nedir? Yoksa çirkinlik kavramı/algısı insana özgü mü veya başka bir sebep mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Mesela oyun karakterlerini biz yaratıyoz hiçbiri çirkin olmuyor ama hepsi farklı oluyor dimi mesela? İnsanlar da böyle olabilirdi. Zaten kimse çirkin olmasa bile herkesi beğenmeyecektik, gene seçici olacaktık. Kimseyi çirkin görmesek de herkesten hoşlanmayacaktık. Çirkin insanların olmasının ne gereği vardı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar tipimden şikayet etmek için falan sormadım, gerçekten merak ediyorum onun için. Yani şu soruyu güzel/çirkin mağarada yaşamayan etrafına bakan her insan bir kez sormamış mıdır hayatında? Yani tanrıyla ilgili merak ettiğim sorulardan biri sadece :D Siz hiç sorgulamıyorsunuz Tanrıyı doğayı falan sonra gelip bana ''neden çirkinim diye ağlarken aklına gelmiş soru'' muamelesi yapıyorsunuz.
Tanrı neden bazı insanları çirkin yaratıyor?
Cevapla