Mesela fakir insanlar var zengin insanlar var.. gerçekten de eşit değil kimsenin hayatı.
Allah neden bazı insanları çirkin yaratmıştır?
Mesela fakir insanlar var zengin insanlar var.. gerçekten de eşit değil kimsenin hayatı.
Allah neden bazı insanları çok çirkin ya da çirkin yaratmıştır? Bazı insanların tipi çok güzel bazılarının ise çirkin. Bunun sebebi nedir? Neden tüm insanların normal tipi yok çirkin tipi var.. ?
Allah tanıyabilelim, karıştırmayalım diye farklı yaratmış.
Biz de aynı b*k var gibi parayı çıkardığımız gibi güzellik algısını çıkartmışız.
Bu modayı zaman zaman değiştiriyor, bazen kilolu bazen zayıf, bazen uzun bazen kısa fizik seviyoruz. Bazen ince kaş bazen kalın kaş, bazen küçük göz bazen büyük göz, bazen küçük dudak bazen büyük dudak seviyoruz. Rahatsızız çünkü biz. İnsanlara bir şekilde zor bir hayat yaşatmak, sıkıntı yaşatmak hoşumuza gidiyor.
canım herkesin imtihani var
Allah herkesi bir şeyle sınıyor
eger sabredersen geçersen bu senin sınavın
öbür dünyada cezani ödülünü alırsın
bu cirkinlik fakirlik kötü seyler yaşama vs olabilir herkesin imtihani farkli
güzel insanlar kötü seyler yaşar hastaligi vardir çeker
Allah sağlığı ve huzurun kiymetini bilsin diye yaşatır tüm bunlari
veya tam tersi fakir insan yiyecek ekmek bulamaz ama huzurludur haline şükreder
hayat kimseye adil degil
bu dünyada mutluysan diger dunyada cekersin
burada mutsuzsan diger dunyada odulunu alirsin
IMTIHAN DÜNYASI
YALAN DÜNYA BURA
Bence tanrı herkesi güzel yaratmış sadece sorun şu insanlar yargılamayı kötülemeyi seviyor. Yoksa hiçbir insan çirkin doğmamıştır, güzel bakarsan güzel görürsün.
Dünyada hicbisey dengede değil ki
Dengesizlik ve eşitsizlik zaten var
Cevap
6Cevap
çünkü seni kimse yaratmıyor annenle baban yaratıyor
Doğrudur
Anne ve baba güzelse zaten çocukta güzel olur
Herkes yakışıklı olacak değil ya her kesin bir seviyesi var
Aslında annemiz ve babamıza bağlı. İkisi güzelse biz de güzel olarak doğarız.. Allah insanları annesine babasına göre yaratıyor çünkü çocuklar annesine, babasına benzer
Evet öyle biyolojik bir genetikden doğuyor sonuç olarak insan.
Biraz o anlamda kaderimize mahkumuz.
Ama şöyle soyleyim , artik estetik ve tıbbi anlamda cok güzel sonuçlar oluyor yani aman aman bir sorun değil çirkin olmak.
Dünya üzerinde dengesizlik var, şöyle söyleyeyim mesela mutlu olması gereken insanlar hiç mutlu değil..
Örnek ben mesela , öyle gerçekten doğru söz.
Ne diyelim hayırlısı beee.
Çünkü Allah yok anne babanın geni neyse sen o sun
Çocuklar annesine , ya da babasına benzer. İkisi güzelse çocukta zaten güzel olur
Görünce sorup öğrenirim
Hiç bir insan çirkin değildir
Her șey bu dünyada verilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?