Bir de utanma sebebim çok saçma şeyler... Bu arada ailem öz ailem değil , ( yani bir cocuk sahiplenen kisiler en azindan moderndir)
-Kaşlarımı mesela yaklaşık 1 senedir düzelttirmek istiyorum kendi şekli var ama hiç alınmamış kötü duruyor resimlerde vs.. bunu anneme gidip söyleyemiyorum çünkü ne bileyim utanıyorum ( sanki bilinçaltımda dış görünüşüme takıntı yapmışım izlenimi uyandırmak istemiyorum annemde
- Ya da evde yiyecek bir şey yok akşam ya da karnim ac ( bu max 2 haftada bir olur ama disaridan bi cigkofte bi durum soylemeye asiri utaniyorum aileme söylemeye , anne bunu alıcam diyemiyorum çekiniyorum yanlarina gidip 1 dk da anca söylüyorum bu cümleyi)
Sizce benim problemim ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer