Biri beni eleştirince çok sinirleniyorum. Bunu nasıl yenebilirim?

Bunu neden böyle yapıyorsun? Şöyle yap böyle yap. Neden böylesin?
Bu tür sorular üst üste gelince çok sinirleniyorum. Ben böyle istiyorum. Tamam bunu ona söylerim. Anlarsa anlar, anlamazsa da anlamaz. Beni ilgilendirmez. Ama bunu çok insana ve çokça söyleyince sıkıldım
Biri beni eleştirince çok sinirleniyorum. Bunu nasıl yenebilirim?
Cevapla