Uyumaktan utanıyorum, bu durumu nasıl atlatacağız?

Günlerdir bir gram uyku girmedi gözüme geceleri sabaha kadar ayaktayım iki üç saat ya uyudum ya uyumadım, bu gece uyumayı deniycem ama utanıyorum, bu durumun psikolojisini bilen bilir nasıl atlatıcam bilmiyorum yaşayan var mı? Bir de artık kimseye küs değilim kırgın değilim düşmanım yok ertesi gün nolucağımız meçhul lütfen herkes aşsın bazı şeyleri artık öyle işte karıştı biraz kusura bakmayın duygularım ve soru

Uyumaktan utanıyorum, bu durumu nasıl atlatacağız?
Cevapla