Güncellemeler
+1 yıl
Ben beğenmediğim birine bel altı konuşmam tipsizsin derim g. ötüme benzetmem
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ona resmimi atmadan önce ben kapalıyım bu yüzden tercih eden sayısı azalıyor dediğimde yo kazanan her şekilde kazanır demişti bi de. Sırf kapalıyım diye kezban dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bunun bir tık altı, birbirine vura vura anlaşmak.. Olgunluk seviyesi başlamadan bitti
Bu çocuk dışardan bi kıza bile böyle yapıyorsa sevgilisini dövme potansiyeline sahip zaten
Ben taş devri insanlarından bahsetmiştim...
Sağol abi de anladığı dilden konuşçan yani ben küfür etmedim bok g. öt ben demedim
@Aysefjsjjsjs yazıyım
İyi de onun olduğu kadını niye kattın işin içine jsjs
Knk bana g. tüme benziyorsun demeden önce kendi seçiminden kendi kalitesini bilsin diye
Keşke adamdan yürüseydin daha etkili olurdu 😂gerçi o cümleyi kuran bir avamı etkiler mi o da ayrı
Yok kanka önce kendi kalitesine baksın😉Beni tercih etmiyormuş ya barbara palvini mi tercih ettin derler adama bi bakarlar önce
😂 o kim köpekte tercih etme lüksü varmış
Yani lüksü yok zaten kadın buna para veriyor diye birlikte yaşıyor üzüldüm znegin olsam yardım ederdim ona
kadın parası yiyen şerefsizden hayır mı gelir.
Kız öğrenci diye aylık ailesi 5 bin tl gönderiyormuş bu da ondan yiyomuş.. Ve buna rağmen bana çapsız dedi bi de slsşçsçsld kendi çapı çok güçlü baksana
Mantıklı birisin sana bir
Şey soracağım. Ben boşanır boşanmaz eşim eski sevgilisiyle apar topar nişan yaptı şimdi yüzüğü atmış. onu unutamamış mı balım benimleyken. Ben 4 ay evli kaldım düğün olmadan boşadım.
Şerefsiz diyorum işte ama daha şerefsizini gördüm jsjs
Bu şerefsixlik değil eziklik
İki taraf da birbirini ezerek ego tatmini yapmaya çalışmış. İki taraf da haksız.
Nerden buluyonuz böyle adamları ya
Karaktersizdir o ondan der
kim bu erkek kanka
19 yaşında bi oğlan bu siteden
profilinde foton mu var seni nerden gördü
Yo yaşı küçük abaa değildir diye kankalık yapmaya ihtiyacım vardı 1 hafta kanka olduk sadece öyleydi yani o bana resmini atınca ben de ona attım
sonra onun amacı sanal yapmak oldu sende yapmayınca tribe girdi
Yok ben bulaştım ona mal ve gav@tsın yazdım bi tane mesajıma kısa cevap verince
chcjcjxk sende az değilsin beelli
Akrep yükselmeliyim akrep gibi sokuyorum haksızlık yapılırsa. Sonradan vicdanım sızlıyor ama
sen bensin ahaha
Aşka bakk
boş ver takma
Ne takacam da ben beğenmediğim birine bel aştı karıştırmam g. time benzetmem yani
Şer. efsizsiniz hepiniz ksksjsn
Ya git sapık çıktınn her kadını merak edersin sen
Benim kim olduğumu bilmiyorsun sadece kadın olduğumu biliyorsun demek ki çoğu kadını kabul edebilecek miden var