Bi erkek bi kıza neden g. ötüme benziyorsun der?

G. tüme benziyorsun dedi ben de senin beraber yaşadığın kadın Japon balığına benziyor dedim o da en azından Japon başlığı kezban değil dedi sırf ben kapalıyım diye. Ben de onun kadar kezban olsam taytla şeyimi belli ederdim yüzüme bakmazlar anca bu şekilde bakarlar diye dedim çünkü o öyle yapmış kabak gibi ortada. O da o kezban dediğin kızın boku olamassın yazmış😝

Güncellemeler
+1 yıl
Ben beğenmediğim birine bel altı konuşmam tipsizsin derim g. ötüme benzetmem
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ona resmimi atmadan önce ben kapalıyım bu yüzden tercih eden sayısı azalıyor dediğimde yo kazanan her şekilde kazanır demişti bi de. Sırf kapalıyım diye kezban dedi
Bi erkek bi kıza neden g. ötüme benziyorsun der?
Cevapla