Sessiz bir ortamda telefonlarla arama yapıyorum bu da beni geriyor ne yapmalıyım?

23 yaşındayım, yeni mezun oldum. Açılmak için bir şirkette telefonlarla ilgileniyorum. Fakat ofis ortamı o kadar sessiz ki sadece benim sesim duyuluyor. Bu da beni çok rahatsız ediyor. Zaten ofisteki kimseyi tam tanımıyorum. Muhabbetim var ama böyle minimum düzeyde. A desem bile herkes bana bakıyor. Konuşurken kendimi rahat hissetmek ve milleti takmamak için ne yapmalıyım? Tek kulağıma kulaklık taksam işe yarar mı?

Sessiz bir ortamda telefonlarla arama yapıyorum bu da beni geriyor ne yapmalıyım?
Cevapla